Aktualności

6 października 2008

Emocje w reklamie społecznej.

O sukcesie reklamy społecznej decyduje akceptacja przez odbiorcę emocji w niej prezentowanych, utożsamienie ich z własnymi odczuciami oraz odniesienie do indywidualnych postaw i poglądów odbiorcy. Gdy następuje zgodność emocji wyzwalanych przez reklamę społeczną z wrażliwością adresata, reklama odnosi sukces, niezależnie…

6 października 2008

Bank zaangażowany.

Od pewnego czasu koncepcja CSR (Corporate Social Responsibility) cieszy się rosnącym zainteresowaniem firm w wielu branżach. Idea odpowiedzialności społecznej nie omija także banków. Monika Hajdas (Gazeta Bankowa, 17.09.2008) 

6 października 2008

CSR to nie sposób na bal dla elit.

Gdy na półce leżą dwa podobne produkty, a jeden z nich wyprodukowała firma znana z kampanii społecznych, zachodni klienci wybiorą właśnie ten. Przekonuje o tym Marjorie Thompson, specjalistka od marketingu zaangażowanego społecznie. rozmawiała Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 23.09.2008)

29 sierpnia 2008

Sierpniowe wiadomości z CSR Europe

Od Partnerów

Raporty społeczne France Telecom i Coca-Coli, zatrudnienie osób starszych w Unii Europejskiej, badania dotyczące możliwości awansu zawodowego wśród kobiet, proekologiczne inicjatywy prezydencji francuskiej w UE i Ala Gora za Oceanem. Te oraza inne informacje znajdą Państwo w sierpniowym zbiorze wiadomości…

7 sierpnia 2008

Wiedzieć więcej, wymagać więcej

Czy Corporate Social Responsibility to moda, czy autentyczne społeczne żądanie wobec przedsiębiorstw? Jakie są motywacje podjęcia idei odpowiedzialnego biznesu? I wreszcie – czy to się opłaca? O CSR w Polsce rozmawiamy z Bolesławem Rokiem z Centrum Etyki Biznesu. Czy polskie…

4 sierpnia 2008

Zielonkawe oblicze marki

Do kreowania wizerunku firmy najczęściej wykorzystują działania, które niewiele kosztują, a mogą przyczynić się do poprawy relacji z klientami. Gdy w grę wchodzą inwestycje, dzięki którym można by naprawdę wiele zrobić dla środowiska, ale wymagałoby to wyrzeczeń w postaci choćby…

4 sierpnia 2008

Droga ludzi zbędnych

Kuba Wygnański, społecznik: Do części wykluczonych nie da się dotrzeć opowieściami o wędkach i rybach. Oni są ustawieni tylko na rybę i to nawet nie na łososia, ale na cokolwiek. Stąd potrzeba nowych pomysłów na pomoc – by te osoby…

4 sierpnia 2008

Biznes wciąż mało odpowiedzialny społecznie

W Polsce wciąż niewiele przedsiębiorstw posiada strategię CSR (Corporate Social Responsibility) czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. W krajach zachodnich jest ona niemal powszechna. Dariusz Ciepiela (Nowy Przemysł, 04.07.2008)

4 sierpnia 2008

CSR – sen spokojny księgowego

Wraz ze wzrostem świadomości społecznej zmienia się sposób prowadzenia firm. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) staje się natomiast nieodłącznym elementem budowy strategii marketingowej – firmom tego typu działania po prostu się opłacają. (Brief, 25.07.2008)

4 sierpnia 2008

Zyski z CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu to dość skomplikowany termin. Robocza definicja CSR według Komisji Europejskiej brzmi: „koncepcja, zgodnie z którą przedsiębiorstwa dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w stosunkach z różnymi grupami interesariuszy”….

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc