Zielonkawe oblicze marki

4 sierpnia 2008

Do kreowania wizerunku firmy najczęściej wykorzystują działania, które niewiele kosztują, a mogą przyczynić się do poprawy relacji z klientami. Gdy w grę wchodzą inwestycje, dzięki którym można by naprawdę wiele zrobić dla środowiska, ale wymagałoby to wyrzeczeń w postaci choćby niewielkiego spadku przychodów, chętnych brakuje – uważa Paweł Grzybowski, członek zarządu Klubu Gaja.
Prędzej czy później rynek prawdopodobnie wymusi większe wyrzeczenia. Jak wynika z opublikowanych w marcu tego roku badań Eurobarometru (ośrodka badań opinii publicznej Komisji Europejskiej), zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie wody i powietrza to najważniejsze kwestie dotyczące środowiska, o które martwią się Europejczycy i które mają coraz większy wpływ na ich życie.

Magdalena Krukowska (Forbes, 26.06.2008)