VIVE Textile Recycling i Carrefour Polska laureatami konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019”

10 maja 2019

Dotyczy firmy: Carrefour Polska, Grupa VIVE,

Ogłoszono wyniki konkursu Business Centre Club „Firma Dobrze Widziana 2019”. W gronie laureatów znalazły się VIVE Textile Recycling i Carrefour Polska. Docenione za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i skuteczne metody komunikowania o prowadzonej przez firmy działalności społecznej.

8 maja, podczas oficjalnego spotkania w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019”. Nagrodę z rąk Prezesa Business Centre Club Marka Goliszewskiego odebrała Ewelina Rozpara, Rzecznik Prasowy VIVE Group.

– Społeczna odpowiedzialność biznesu w Grupie VIVE jest niezwykle ważna. Wspieramy sport i z satysfakcją obserwujemy sukcesy naszej drużyny szczypiornistów. Pomagamy w edukacji dzieci i młodzieży poprzez projekty Fundacji VIVE Serce Dzieciom. Budujemy świadomość recyklingu tekstyliów i wciąż pracujemy nad nowymi metodami ich przetwarzania, tak by dawać im nowe życie i dążyć do zamknięcia pętli w Gospodarce Obiegu Zamkniętego. Każde działanie wspierające zrównoważony rozwój jest godne zaakcentowania. Dziękuję za dostrzeżenie przez Business Centre Club naszej roli i gratuluję wszystkim nagrodzonym prowadzonych przez nich działań CSR. Wierzę, że od dziś będą Państwo Ambasadorami recyklingu tekstyliów – powiedziała Ewelina Rozpara odbierając nagrodę.

VIVE Group traktuje swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju niezwykle poważnie, podejmując działania zarówno na rzecz środowiska, pracowników, lokalnych społeczności, jak i edukacji rynku. Realizuje praktyki zrównoważonego rozwoju w różnorodnej formie, akcentując przede wszystkim aspekty ekologiczne (wpisany w DNA Grupy recykling tekstyliów), wsparcie dla społeczności lokalnej (wsparcie dla Klubu Sportowego VIVE Kielce i Fundacji VIVE Serce Dzieciom) oraz wielowymiarową edukację B2C (kierowaną do dzieci, młodzieży, dorosłych) oraz B2B (kierowaną do klientów, partnerów biznesowych, kontrahentów). Ocenioną również została Carrefour Polska, która od lat realizuje działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Konkurs „Firma Dobrze Widziana” to inicjatywa, której celem jest promowanie przedsiębiorstw, skutecznie realizujących politykę społecznej odpowiedzialności. Dodatkowo organizatorzy zwracają uwagę na aspekt szerzenia wiedzy na temat CSR i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez daną organizację działalności społecznej. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, członkowie kapituły, kanclerze BCC z regionu nagrodzonego przedsiębiorstwa oraz osoby wiązane z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu.

Ocena organizacji dokonywana była na podstawie ankiety konkursowej, która zawierała podstawowe informacje o działalności każdej z firm w kontekście spełniania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.

Źródło: mat. pras.