Piotr Fronczewski i Pih w muzycznej kampanii społecznej

22 września 2022

Dotyczy firmy: Kompania Piwowarska,

Piotr Fronczewski i Pih nagrali utwór w konwencji rap do muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”. 

Po dwóch miesiącach trwania kampanii, promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”, Kompania Piwowarska zaprasza do zapoznania się z utworem muzycznym, którego współautorami są internauci, a wykonawcami Piotr Fronczewski i Pih.

Uczestnicy konkursu zgłaszali swoje propozycje fraz poprzez social media Kompanii Piwowarskiej. Autorem podkładu muzycznego jest kompozytor i producent Magiera.

– Otrzymaliśmy ponad dwa tysiące zgłoszeń, które były na tak wysokim poziomie, że wystarczyły nam dwie godziny na złożenie utworu – skomentował Adam Piechocki, występujący pod pseudonimem Pih.

Utwór jest dostępny na Youtube, platformach streamingowych: Spotify, Tidal, Apple Music, iTunes Store, Amazon Music, deezer, Boomplay oraz w social media Kompanii Piwowarskiej.

Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja marketingowa V&P.

Źródło: inf. pras.