PGNiG wspiera NFZ. Od jutra więcej konsultantów na infolinii o koronawirusie

17 marca 2020

Dotyczy firmy: PGNiG,

Kilkudziesięciu konsultantów na co dzień pracujących w Contact Center PGNiG Obrót Detaliczny będzie wspierać Narodowy Fundusz Zdrowia w obsłudze telefonicznej infolinii. Dzięki pomocy państwowej spółki skróci się czas oczekiwania na porady związane z koronawirusem i zdrowiem Polaków.

– W strategię Grupy Kapitałowej jest wpisana społeczna odpowiedzialność biznesu – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA. – Dlatego chcemy włączyć się w pomoc służbom medycznym, które codziennie pomagają tysiącom Polaków z zasługującym na najwyższy szacunek poświęceniem.

Doświadczeni w telefonicznej obsłudze klienta konsultanci PGNiG będą obsługiwać infolinię NFZ w trzech miastach: Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Fachowych informacji udzielać będą w oparciu o skrypty przekazane z NFZ.

– Jako Spółka deklarujemy, oczywiście w miarę naszych możliwości, pełne wsparcie dla działań na rzecz walki z koronawirusem – mówi Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha. – Dołożymy wszelkich starań do tego, by kontakt z infolinią przebiegał sprawnie i profesjonalnie.

Konsultanci PGNiG dostępni będą od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr 800 190 590. Swoją pracę rozpoczną 17 marca br.

Źródło: mat. pras.