LPP zwiększa liczbę sklepów, w których klienci będą mogli oddać używaną odzież

2 października 2019

Dotyczy firmy: LPP,

Grupa LPP od ponad roku prowadzi w swoich salonach zbiórkę używanej odzieży. Od września br. zwiększyła liczbę sklepów, gdzie klienci mogą oddać ubrania z dowolną metką. Kontenery pojawią się w 30 salonach marek House oraz Mohito – informuje Dziennik Bałtycki.

Klienci odwiedzający salony należącej marki Reserved już od ponad roku mogą zostawiać używane ubrania w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach. Od początku trwania projektu ze zbiórek od klientów do potrzebujących trafiło do już ponad półtorej tony ubrań.

– Zbiórka odzieży ma dla nas podwójny wymiar. Z jednej strony dzięki tej akcji możemy wspierać osoby potrzebujące, z drugiej to bardzo ważny aspekt działań proekologicznych, ponieważ ubrania dostają w ten sposób drugie życie. Tym bardziej cieszymy się, że nasza akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem i tyle osób zdecydowało się skorzystać z możliwości przyniesienia do naszych salonów ubrań zamiast wyrzucania ich na śmietnik. Efekty prowadzonej już ponad rok zbiórki są obiecujące, dlatego zdecydowaliśmy się od września tego roku rozszerzyć projekt o kolejnych 30 salonów naszych marek House i Mohito – komentuje Anna Miazga, koordynatorka ds. CSR w LPP.

Dotychczasowe wsparcie polskiego producenta znalazło uznanie Gdańskiego Koła Towarzystwa, które przyznało firmie nagrodę Pomagacza Roku im. Romana Koturbasza.

– Nagroda, którą otrzymaliśmy to dla nas bardzo miłe wyróżnienie, ale też potwierdzenie, jak ważne są inicjatywy odpowiadające na realne potrzeby osób z naszego otoczenia – dodaje Anna Miazga.

Czytaj cały artykuł >>>

Źródło: dziennikbaltycki.pl