Konsumenci oczekują, że biznes postawi na zrównoważony rozwój

3 listopada 2021

W „Rzeczpospolitej” ukazał się dziś artykuł Anity Błaszczak na temat oczekiwań społeczeństwa względem biznesu. Na konieczność dostosowania się i wiarygodnej odpowiedzi firm na rosnącą presję konsumencką wskazał na łamach „Rz” Miłosz Marchlewicz, menedżer promocji, komunikacji i projektów FOB. 

Miłosz Marchlewicz w rozmowie z Anitą Błaszczak zwrócił uwagę na rezultaty z badania „Menedżerowie CSR 2020”, z których wynika, że konieczność dostosowania się do rosnących oczekiwań konsumentów to jeden z istotnych czynników wpływających na popularyzację koncepcji zrównoważonego rozwoju. Zaznaczył jednak, że ankietowani częściej wskazywali wpływ związany z wymaganiami kontrahentów oraz pojawiające się m.in. na szczeblu unijnym regulacje związane z CSR.

W artykule przeczytacie także m.in. o wynikach ostatniego badania Europejskiego Banku Inwestycyjnego dotyczącego postaw wobec kryzysu klimatycznego. Pisaliśmy o nich tutaj >>

W tym samym wydaniu „Rzeczpospolitej” ukazała się relacja z kolejnej debaty w ramach cyklu „Walka o klimat”, w której udział wziął m.in. Frédéric Faroche, prezes Grupy Veolia w Polsce.

Oba teksty ukazały się w dzisiejszym (3.11.2021 r.) wydaniu papierowym dziennika „Rzeczpospolita”.

Źródło: Rzeczpospolita