Już 3 miliony klientów Biedronki wsparło Szlachetną Paczkę

22 grudnia 2021

Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska,

Podczas Weekendu Cudów do ostatniej chwili trwał wyścig z czasem, by każda z ponad 17 000 potrzebujących rodzin znalazła darczyńców w ramach Szlachetnej Paczki. Ku wielkiej radości udało się pomóc każdej z nich. Wciąż jednak można wspierać Szlachetną Paczkę – również dzięki sieci Biedronka, aż do 24 grudnia włącznie, kupując jeden z 25 produktów ze świątecznej linii Magnetic.

Od początku akcji tj. od 12 listopada do 12 grudnia br. Szlachetną Paczkę wsparło aż 3 miliony klientów, z czego 2,7 miliona należy do tych najbardziej lojalnych, bo posiadających kartę Moja Biedronka. Jeszcze więcej o zaangażowaniu klientów należącej do Jeronimo Martins Polska sieci Biedronka mówią dane dotyczące liczby miejscowości, w których zakupiono produkty z linii Magnetic wspierające akcję. W blisko 1300 miejscowościach w ciągu ostatnich 30 dni dokonano takich zakupów. Najwięcej transakcji miało miejsce w największych miastach Polski takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, czy Kraków, ale i w mniejszych ośrodkach – w Pierselach, Grabownicy, czy Osielsku. Absolutnym rekordzistą okazał się klient w Białej Podlaskiej, który jednorazowo nabył aż 182 sztuki kalendarza adwentowego z nadziewanymi czekoladkami Magnetic.

Cieszymy się, że klienci Biedronki z entuzjazmem biorą udział w naszej wspólnej akcji, która trwa jeszcze do Wigilii. Wsparcie Szlachetnej Paczki w Biedronce jest bardzo proste, dzięki niemu jeszcze więcej osób będzie mogło liczyć na magnetyczno-magiczne Święta – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR w sieci Biedronka.

 

Źródło: inf. pras.