Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
54 osoby, wspólne działanie 22 Partnerów Strategicznych FOB i około 170 spotkań, które służyły wymianie wiedzy i doświadczeń. Efekt? Obszerne publikacje pokazujące praktyczne ujęcie różnych tematów z zakresu CSR.
Już dziś możecie przeczytać o tym:
W pracę nad poszczególnymi broszurami byli zaangażowani następujący Partnerzy:
Firma=Etyka ABB, British American Tobacco Polska, Deloitte, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson&Johnson, L’Oréal Polska, Grupa Żywiec
Firma=Zaangażowanie Aviva Commercial Union, British American Tobacco Polska, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy, Danone, GlaxoSmithKline, IKEA, Kompania Piwowarska, Kredyt Bank i Warta, PricewaterhouseCoopers, Procter&Gamble, Provident Polska, Telekomunikacja Polska, UPC Polska
Firma=Środowisko Grupa Żywiec, IKEA, PricewaterhouseCoopers, Provident, ProLogis, Telekomunikacja Polska, UPC Polska
Firma=Różnorodność Coca-Cola HBC Polska, IKEA, PricewaterhouseCoopers, Provident Polska, Telekomunikacja Polska
Firma=Pracownicy Johnson&Johnson, PricewaterhouseCoopers, Ikea
W ramach pracy Grup Roboczych powstały też scenariusze zajęć (wykłady i ćwiczenia) do wykorzystania na uczelniach wyższych.
Nad materiałami pracowały następujące firmy: BRE Bank, Coca-Cola Poland Services, Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy, Johnson&Johnson, PricewaterhouseCoopers, Provident, UPC.