BNP Paribas Bank Polska rozszerza możliwości bankowości elektronicznej

31 lipca 2019

Dotyczy firmy: BNP Paribas Bank Polska,

Łatwość korzystania, dostępność wyższe bezpieczeństwo – Bank BNP Paribas oddaje w ręce użytkowników GOonline – bankowość elektroniczną, mając na uwadze przede wszystkim „user expercience”. GOonline przygotowana jest z myślą o wszystkich klientach, ich zróżnicowanej historii i potrzebach, umożliwiając na bieżąco zmiany zgodnie z ich oczekiwaniami. 

– Duża liczba funkcjonalności w bankowości elektronicznej, to dla współczesnego klienta już za mało. Kiedy dostępność pewnych możliwości staje się standardem, wyróżnikiem rynkowym musi być sposób ich udostępniania. Przy projektowaniu GOonline priorytetem było dla nas zindywidualizowanie systemu w taki sposób, by każdy klient widział przede wszystkim to, co dla niego jest ważne. GOonline to bankowość internetowa dla każdego użytkownika, niezależnie skąd do nas przychodzi. Nie chcemy zajmować użytkownikowi czasu, dlatego zawsze wyeksponowany będzie jego najważniejszy produkt, a do jego obsługi wystarczy minimalna liczba kliknięć. Pełna dostępność, bezpieczeństwo i łatwość korzystania idealnie opisuje charakter naszej bankowości internetowej. GOonline umożliwia naszym użytkownikom wprowadzanie zmian na bieżąco, zgodnie z ich oczekiwaniami, dlatego oddajemy władzę w ręce klientów naszej bankowości elektronicznej – tłumaczy Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas, odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

GOonline BNP Paribas Bank Polska to innowacja w bankowości internetowej, która sprawia, że codzienne bankowanie stanie się łatwiejsze, bardziej przejrzyste i bezpieczne. Powstała z myślą o dotychczasowych i przyszłych użytkownikach, a zarazem stworzona przez i dla użytkowników, w oparciu o ich potrzeby i konkretne wymagania.

Platforma badana jest pod kątem dostępności dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. We współpracy z firmą doradczą eksperci banku sprawdzają m.in.: przejrzystość serwisu, łatwość poruszania się po nim, strukturę, nawigację, kolorystykę umożliwiającą niezakłócony odbiór treści, prostotę, zwięzłość, jednoznaczność języka. W oparciu o przeprowadzone analizy powstaje raport wskazujący na błędy dostępności i przedstawiający konkretne rekomendacje zmian.

Źródło: mat. pras.