Agnieszka Siarkiewicz

menedżerka promocji i komunikacji

Odpowiada za szeroko pojętą promocję i realizację strategii komunikacji organizacji. Współpracę z Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozpoczęła w 2010 jako wolontariusz. W latach 2011-2012 była Ambasadorką Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, a w styczniu 2013 dołączyła do zespołu pracowników, obejmując stanowisko Asystentki Projektów, a w lutym 2014 roku koordynatorki mediów i promocji. Jej praca na tym stanowisku spotkała się z uznaniem ze strony Akademii Ekspertów Protony 2015. W ramach konkursu wraz z drugą osobą z działu promocji FOB zdobyła nominację do nagrody głównej. W styczniu 2016 roku awansowała na stanowisko menedżerki promocji i komunikacji.

Absolwentka kierunku Edukacja Medialna i Dziennikarstwo na Uniwersytecie Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Tematem jej pracy magisterskiej były: „Raporty w Corporate Social Responsibility (CSR). Studium z zakresu komunikacji społecznej i marketingowej”. W roku akademickim 2014-2015 realizowała Podyplomowe Studia Nowoczesna Promocja w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a w 2015 rozpoczęła studia doktoranckie na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Swoją drogę zawodową rozpoczynała w Związku Firm Public Relations, kończąc w tym czasie kurs London School of Public Relations. Praktykę w tym zakresie odbywała w agencjach PR oraz w wydawnictwie Studio Blok przy promocji serii książek „Bajki Baletowe”. Wraz z rozpoczęciem współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu kształciła się w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. W 2012 roku wzięła udział w XV Akademii Letniej „Wyzwania zrównoważonego rozwoju w Polsce.

Artykuły tego autora

24 lutego 2017

„Zdrowe” firmy

Biznes ma do odegrania kluczową rolę w osiąganiu Celów Zrównoważonego Rozwoju ogłoszonych przez Organizację Narodów Zjednoczonych i przyjętych przez blisko 200 krajów, w tym Polskę. Wśród 17, cel 3. dotyczy zapewnienia życia w zdrowiu oraz promowanie dobrobytu dla wszystkich ludzi w każdym wieku. Tak więc, zaangażowanie odpowiedzialnego biznesu w działania prozdrowotne to już nie tyle nice-to-have, a raczej must-have.

14 listopada 2016

Storytelling – 5 aspektów skutecznej komunikacji CSR

Artykuł znalazł się w publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Wspólna odpowiedzialność. Rola strategii”. Jej premiera będzie miała miejsce podczas 6. Targów CSR na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie. Storytelling to nie tylko rozwiązanie na jedną kampanię czy projekt, ale na całą strategię, w tym również strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Dowodzą tego międzynarodowe korporacje, opowiadając o swoim zaangażowaniu społecznym czy środowiskowym. Narracja to konstytutywna część ludzkiego…

27 października 2016

Narzędzia do realizacji CSR – czego potrzebujemy, żeby stać się odpowiedzialną firmą

Globalny biznes staje się coraz potężniejszy, ale i wyzwania świata, w którym żyjemy wcale nie maleją. By mógł zmieniać się na lepsze, w 2015 roku wyznaczonych zostało 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju – społecznych, środowiskowych i ekonomicznych.

27 czerwca 2016

Święto marki – rzecz o jubileuszach

Artykuł pierwotnie ukazał się w serwisie PRoto, 17 maja 2016 roku. Treść dostępna TUTAJ. Kiedy ostatnio Twoja firma obchodziła jubileusz istnienia? Jaką historię zaprezentowała wówczas swoim interesariuszom? Albo należałoby zapytać, czy ta historia w ogóle miała zostać opowiedziana? A może po raz kolejny nie udało się wykorzystać okazji do przypomnienia o firmie, jej wieloletnim dorobku, wkładzie w rozwój regionu, Polski. Aktywność została…

20 grudnia 2015

Etyka w organizacji

Specjaliści zajmujący się CSR podkreślają, że odpowiedzialny biznes nie oznacza pytania o sposób wydawania pieniędzy, ale ich zarabiania. Nie ulega wątpliwości, że biznes, podobnie jak inne sfery ludzkiego życia, posiada swój wymiar etyczny i podlega ocenie moralnej.