Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
5 grudnia we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Wolontariat pracowniczy – wspólnota interesów”organizowana przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie oraz Miejskie Centrum Wolontariatu we Wrocławiu.
Termin: 5 grudnia, godz. 9.30-14.30
Miejsce: Sala Tumska hotelu Mercure Panorama Wrocław (pl. Dominikański 1)
Zapisy: Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 1 grudnia 2011 roku. Zapisy odbywają się poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej.
Podczas konferencji eksperci wolontariatu pracowniczego odpowiedzą na pytania: • Czym jest wolontariat pracowniczy? • Czy wolontariat pracowniczy może być realizowany przez małe i średnie przedsiębiorstwa i jak wykorzystać praktyki polskich liderów na poziomie lokalnym? • Komu i jak pomagać? • Jak tworzyć partnerstwa międzysektorowe?
Program konferencji:
9.30-10.00 – Rejestracja 10.00-10.05 – Przywitanie uczestników 10.05-11.30 – Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów wolontariatu pracowniczego:
11.30-11.45 – Przerwa kawowa
11.45-12.30 – Wolontariat pracowniczy – jak to zorganizować? – Agnieszka Daroszewska – Grupa TP
12.35-13.20 – Biznes a trzeci sektor, czyli jak budować przestrzeń wzajemnej współpracy? – Ewa Wojsławowicz – Fundacja Kronenberga przy CITI Handlowy
13.40-14.25 – Wolontariat kompetencji – istota i znaczenie dla rozwoju firmy i społeczności lokalnej – Elżbieta Żórawska – PwC
14.25-14.30 – Zakończenie konferencji, rozdanie certyfikatów