lis 29 2011

Wolontariat pracowniczy – wspólnota interesów – Wrocław

Lokalizacja: Polska,

5 grudnia we Wrocławiu odbędzie się konferencja „Wolontariat pracowniczy – wspólnota interesów”organizowana przez Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie oraz Miejskie Centrum Wolontariatu we Wrocławiu.

Termin: 5 grudnia,  godz. 9.30-14.30

Miejsce: Sala Tumska hotelu Mercure Panorama Wrocław (pl. Dominikański 1)

Zapisy: Osoby  zainteresowane uczestnictwem w konferencji proszone są o przesłanie zgłoszenia do dnia 1 grudnia 2011 roku. Zapisy odbywają się poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej.

Podczas konferencji eksperci wolontariatu pracowniczego odpowiedzą na pytania:
•    Czym jest wolontariat pracowniczy?
•    Czy wolontariat pracowniczy może być realizowany przez małe i średnie przedsiębiorstwa i jak wykorzystać praktyki polskich liderów na poziomie lokalnym?
•    Komu i jak pomagać?
•    Jak tworzyć partnerstwa międzysektorowe?

Program konferencji:

9.30-10.00 – Rejestracja
10.00-10.05 – Przywitanie uczestników
10.05-11.30 – Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów wolontariatu pracowniczego:

  • Agnieszka Daroszewska – Grupa TP
  • Ewa Wojsławowicz – Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy
  • Elżbieta Żórawska – PwC (dawniej PricewaterhouseCoopers)
  • Dariusz Pietrowski – Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu w Warszawie

11.30-11.45 – Przerwa kawowa

11.45-12.30 – Wolontariat pracowniczy – jak to zorganizować? – Agnieszka Daroszewska – Grupa TP

12.35-13.20 – Biznes a trzeci sektor, czyli jak budować przestrzeń wzajemnej współpracy? –  Ewa Wojsławowicz – Fundacja Kronenberga przy CITI Handlowy

13.40-14.25 – Wolontariat kompetencji – istota i znaczenie dla rozwoju firmy i społeczności lokalnej –  Elżbieta Żórawska – PwC

14.25-14.30 – Zakończenie konferencji, rozdanie certyfikatów