Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Przed nami drugie już spotkanie z cyklu CSR KRK. 17 lutego w hub:raum specjaliści CSR będą rozmawiać o tworzeniu strategii społecznej odpowiedzialności w firmie i praktycznych rozwiązaniach. Głos zabiorą przedstawiciele zarówno przedsiębiorstw, jak i organizacji pozarządowych. Portal odpowiedzialnybiznes.pl jest patronem medialnym całego cyklu.
Strategia CSR to temat bardzo szeroki. Wielu osobom kojarzy się z trudną teorią i szeregiem zaawansowanych narzędzi. Tymczasem jej zastosowanie w praktyce nie musi być skomplikowane. Dlatego na najbliższym spotkaniu CSR KRK, omówione zostaną obydwa oblicza strategii CSR – teoretyczne, jak i praktyczne.
Tę praktyczną stronę zaprezentują zaproszeni eksperci:
Renata Poręda, Koordynator ds. Komunikacji w firmie ASTOR oraz Łukasz Kaliciński, założyciel i właściciel firmy notjustshop.
Podczas drugiej części spotkania – warsztatów dyskusyjnych – uczestnicy pochylą się nad takimi zagadnieniami jak narzędzia wdrażania CSR w firmie, strategia CSR a trzeci sektor oraz omówią dobre praktyki wybranych przedsiębiorstw. Będzie to okazja do wymiany doświadczeń i opinii oraz przyjrzeniu się tej teoretycznej stronie strategii CSR.
Wstęp na spotkania CSR KRK jest bezpłatny. Rejestracja odbywa się poprzez portal Evenea.
Dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.facebook.com/CSRKRK.
CSR KRK #2
„Strategicznie o CSR”
Gość specjalny: Łukasz Kaliciński (notjustshop)
17 lutego (wtorek), godz. 18.00
Kraków, hub:raum, ul. Przemysłowa 12
Organizatorzy:
Stowarzyszenie Wzmacniania Organizacji Wzmacniacz.org oraz Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej
Cykl spotkań CSR KRK, organizowany przez Stowarzyszenie Wzmacniacz.org we współpracy z Wydziałem Humanistycznym krakowskiej uczelni AGH dedykowany jest wszystkim osobom zajmującym się lub zainteresowanym tematyką CSR: specjalistom ze świata biznesu, przedstawicielom organizacji pozarządowych oraz instytucji, studentom itp. Podczas comiesięcznych spotkań poruszane są różnorodne zagadnienia związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Ich formuła łączy prelekcje zaproszonych ekspertów z warsztatem dyskusyjnym, który umożliwia wymianę doświadczeń i networking.
Źródło: Materiały prasowe