sie 20 2015

Rozpoczęła się XIII edycja Złotych Spinaczy

Lokalizacja: Polska,

Patronat medialny portalu odpowiedzialnybiznes.pl

Związek Firm Public Relations, po raz trzynasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze wyłaniającym najlepsze kampanie public relations w Polsce. Portal odpowiedzialnybiznes.pl jest patronem medialnym konkursu.

Zgłoszenia do 27 kategorii konkursowych: 15 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych można nadsyłać: do 13 sierpnia br. do godz. 16:00 w pierwszym terminie i do 20 sierpnia br. do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie.

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 49 jurorów.

Złote Spinacze są doskonałym indykatorem zmian i rozwoju branży komunikacyjnej w Polsce i możliwością zdobycia prestiżowego wyróżnienia. Realizowane w naszym kraju kampanie w wielu przypadkach nie ustępują programom międzynarodowym. Co roku mamy przyjemność oceniać prace na wysokim poziomie, profesjonalne, kreatywne i przynoszące wymierne efekty. Jurorzy mają niejednokrotnie trudne zadanie, aby spośród nadesłanych projektów wybrać te najlepsze. Nowością w tegorocznym regulaminie jest możliwość zgłaszania projektów  wieloletnich. Zapraszamy do udziału w XIII edycji konkursu.powiedziała Julia Kozak, jurorka konkursu Złote Spinacze, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl

Audytorem konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG, wspierająca konkurs od początku jego istnienia.

Gala Złotych Spinaczy odbędzie się 4 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie. Podczas uroczystości poznamy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu, którego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji.

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:

  • 13 sierpnia br. do godz. 16:00 – deadline przyjmowania zgłoszeń do konkursu w pierwszym terminie
  • 20 sierpnia br. do godz. 16:00 – deadline przyjmowania zgłoszeń do konkursu w drugim, ostatecznym terminie
  • 6 października br. – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów
  • 6 – 19 października br. do godz. 16:00 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu
  • 4 grudnia br. – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa

Źródło: Materiały prasowe