Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
16 września 2015 r. w Warszawie odbędzie się konferencja dotycząca postaw polskich konsumentów w zakresie odpowiedzialnego biznesu i doświadczeń firm wykorzystujących CSR w działaniach marketingowych. FOB jest patronem wydarzenia.
Współczesny marketing wymaga od firm większego otwarcia się na potrzeby klientów i dostosowania produktów do rosnących oczekiwań. Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, co kupują i od kogo, a podejmując decyzje zakupowe kierują się nie tylko atrybutami produktu czy usługi, ale także sposobem jego wytworzenia i opinią o producencie. Jaka jest zatem wartość marketingowa społecznej odpowiedzialności biznesu i jak komunikować wynikającą z tego wartość dodaną dla konsumenta?
Konferencja MARKETING A CSR będzie okazją do rozmowy i wymiany doświadczeń o tym, w jaki sposób społeczna odpowiedzialność biznesu przekłada się na rozwój firmy, lojalność klientów oraz ich decyzje zakupowe. Będzie próbą odpowiedzi na pytania:
Konferencja będzie zorganizowana w ciekawej formule umożliwiającej wymianę myśli. W jej trakcie:
Patroni konferencji: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Federacja Konsumentów
Miejsce: Centrum Olimpijskie, ul. Wybrzeże Gdańskie 4, Warszawa
Termin: 16 września 2015 r., godz. 9:30 -16:30
Konferencja ma charakter zamknięty, a udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Chęć udziału proszę zgłaszać on-line lub bezpośrednio na adres: lidia.kwiatkowska@sgs.com do 10 września 2015 r. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc uczestnictwo w konferencji wymaga mailowego potwierdzenia przez organizatora.
Źródło: Materiały prasowe.