maj 31 2016

Konferencja Barometr CSR 2016 – o trendach wśród polskich konsumentów

Lokalizacja: Polska,

Patronat medialny portalu odpowiedzialnybiznes.pl

31 maja 2016 r. w Warszawie odbędzie się konferencja „Barometr CSR – o trendach wśród polskich konsumentów”. Wydarzenie będzie okazją do dyskusji na temat percepcji i zachowań konsumentów w odpowiedzi na działania CSR prowadzone przez firmy. Kluczową częścią konferencji będzie podsumowanie drugiej edycji badania BAROMETR CSR i dyskusje z ekspertami na ten temat. Portal odpowiedzialnybiznes jest patronem medialnym wydarzenia.

Barometr CSR to autorski projekt badawczy realizowany przez firmy CSR Consulting i Maison & Partners. To unikalne na polskim rynku – przeprowadzone na reprezentatywnej próbie – badanie, które kompleksowo weryfikuje opinię konsumentów i ich postrzeganie podejmowanych przez przedsiębiorstwa działań CSR.

W oparciu o wyniki badania wyodrębniliśmy 6 profili konsumentów o różnych cechach demograficznych, sytuacji finansowej, podejściu do odpowiedzialności i skłonnych do podejmowania różnych decyzji zakupowych.

„Na świecie zauważamy zmianę podejścia firm do tworzonych strategii CSR i komunikacji z konsumentami w tym obszarze. CSR jest bardzo aktywnie włączany w strategie komunikacji, również marketingowej. Do tego potrzebna  jest jednak praktyczna wiedza na temat percepcji konsumentów w tym zakresie. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nasze badanie. W tegorocznym raporcie „BAROMETR CSR 2016” prezentujemy szczegółowe profile polskich konsumentów w odpowiedzi na działania CSR firm, a nasza konferencja będzie okazją do dyskusji w gronie ekspertów i praktyków na ten temat” – podkreśla Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający CSR Consulting, współautorka raportu.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się:

  • Jakie są trendy konsumenckie w zakresie CSR?
  • Jak polscy konsumenci rozumieją pojęcie CSR?
  • Czego Polacy oczekują od firm w obszarze odpowiedzialności społecznej?
  • Co w działaniach firm wzbudza zaufanie konsumentów?
  • Jak angażować konsumentów?
  • Jak budować markę w oparciu o CSR?

Program

09.30 – 10.00 Rejestracja i networking przy kawie

10.00 – 11.45 SESJA 1: ODPOWIEDZIALNY BIZNES I KONSUMENT – TRENDY I WYZWANIA

Trendy konsumenckie w Polsce i na świecie – wprowadzenie – CSR Consulting

Narzędzia komunikacji i angażowania konsumentów – sesje tematyczne przy stolikach

11.45 – 12.00 Przerwa kawowa

12.00 – 13.30 SESJA 2: POLSKI KONSUMENT WOBEC CSR

Prezentacja kluczowych wyników badania BAROMETR CSR 2016

Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający, CSR Consulting

Dominika Maison, President & Chief Science Partner, Maison &Partners

Dyskusja z udziałem ekspertów

13.30 – 14.15 Przerwa obiadowa

14.15 – 15.45 SESJA 3: KONSUMENT I CSR W PRAKTYCE

15.45 – 16.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji

Zgłoszenia

Konferencja skierowana jest do pracowników działów CSR, marketingu i komunikacji.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Wydarzenie ma charakter zamknięty i ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagane jest mailowe potwierdzenie przez organizatora.

Chęć udziału prosimy zgłaszać na adres: krzysztof.greszta@csr-consulting.pl do 23 maja 2016 r.