Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
31 maja 2016 r. w Warszawie odbędzie się konferencja „Barometr CSR – o trendach wśród polskich konsumentów”. Wydarzenie będzie okazją do dyskusji na temat percepcji i zachowań konsumentów w odpowiedzi na działania CSR prowadzone przez firmy. Kluczową częścią konferencji będzie podsumowanie drugiej edycji badania BAROMETR CSR i dyskusje z ekspertami na ten temat. Portal odpowiedzialnybiznes jest patronem medialnym wydarzenia.
Barometr CSR to autorski projekt badawczy realizowany przez firmy CSR Consulting i Maison & Partners. To unikalne na polskim rynku – przeprowadzone na reprezentatywnej próbie – badanie, które kompleksowo weryfikuje opinię konsumentów i ich postrzeganie podejmowanych przez przedsiębiorstwa działań CSR.
W oparciu o wyniki badania wyodrębniliśmy 6 profili konsumentów o różnych cechach demograficznych, sytuacji finansowej, podejściu do odpowiedzialności i skłonnych do podejmowania różnych decyzji zakupowych.
„Na świecie zauważamy zmianę podejścia firm do tworzonych strategii CSR i komunikacji z konsumentami w tym obszarze. CSR jest bardzo aktywnie włączany w strategie komunikacji, również marketingowej. Do tego potrzebna jest jednak praktyczna wiedza na temat percepcji konsumentów w tym zakresie. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nasze badanie. W tegorocznym raporcie „BAROMETR CSR 2016” prezentujemy szczegółowe profile polskich konsumentów w odpowiedzi na działania CSR firm, a nasza konferencja będzie okazją do dyskusji w gronie ekspertów i praktyków na ten temat” – podkreśla Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający CSR Consulting, współautorka raportu.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się:
09.30 – 10.00 Rejestracja i networking przy kawie
10.00 – 11.45 SESJA 1: ODPOWIEDZIALNY BIZNES I KONSUMENT – TRENDY I WYZWANIA
Trendy konsumenckie w Polsce i na świecie – wprowadzenie – CSR Consulting
Narzędzia komunikacji i angażowania konsumentów – sesje tematyczne przy stolikach
11.45 – 12.00 Przerwa kawowa
12.00 – 13.30 SESJA 2: POLSKI KONSUMENT WOBEC CSR
Prezentacja kluczowych wyników badania BAROMETR CSR 2016
Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający, CSR Consulting
Dominika Maison, President & Chief Science Partner, Maison &Partners
Dyskusja z udziałem ekspertów
13.30 – 14.15 Przerwa obiadowa
14.15 – 15.45 SESJA 3: KONSUMENT I CSR W PRAKTYCE
15.45 – 16.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji
Konferencja skierowana jest do pracowników działów CSR, marketingu i komunikacji.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Wydarzenie ma charakter zamknięty i ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagane jest mailowe potwierdzenie przez organizatora.
Chęć udziału prosimy zgłaszać na adres: krzysztof.greszta@csr-consulting.pl do 23 maja 2016 r.