paź 25 2011

Corporate Social Responsibility: sustainability vs. business strategies, small steps – a huge influence! – Poznań

Lokalizacja: Polska,

19 listopada w Poznaniu odbędzie się konferencja „Corporate Social Responsibility: sustainability vs. business strategies, small steps – a huge influence!” zorganizowana przez Politechnikę Poznańską, Wyższą Szkołę Bankową oraz grupę Impressive Event.

Termin: 19 listopada 2011 – sobota, godz. 9:00

Miejsce: Centrum Wykładowe Politechniki Poznańskiej, Poznań, ul. Piotrowo 2

Konferencja jest bezpłatna, należy zarejestrować się na stronie internetowej. Liczba miejsc ograniczona.

Podstawowym zadaniem wydarzenia jest promowanie koncepcji społecznie odpowiedzialnego biznesu (Corporate Social Responsibility) w świetle idei zrównoważonego rozwoju. Poprzez otwarte dyskusje i seminaria zaprezentowana zostanie złożoność zagadnienia CSR.

Mocne i słabe strony podejścia zgodnego z omawianą ideą zestawione zostaną w kontekście strategii biznesowych dużych firm. By osiągnąć swoje cele, firm często stosują praktyki uznawane za negatywne – te zaś okazują się najbardziej efektywne i doprowadzają firmę na szczyty możliwości, jeśli chodzi o generowanie zysku.

Główną część spotkania stanowić będzie dyskusja panelowa, w której wezmą udział przedstawiciele dużych przedsiębiorstw, profesorowie oraz reprezentanci organizacji pozarządowych związanych z zagadnieniami CSR.

Uczestnicy wspólnie zastanowią się nad trafnością stwierdzenia, że traktowanie idei CSR jako standardu postępowania przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw, zadowolenia społecznego oraz pozytywnie wpływa na stan środowiska.

W dyskusji wezmą udział przedstawiciele takich firm, jak Enea SA, Volkswagen Poznań, PWC, Aquanet, PBG, Kompania Piwowarska czy Jeronimo Martins Dystrybucja.

Podczas konferencji wygłoszone zostaną również referaty na temat różnych aspektów wdrożenia działań CSR. Ponadto wyłonieni zostaną zwycięzcy polskiej edycji konkursu „Biznes społecznie odpowiedzialny (CSR) – my też mamy coś do powiedzenia”.