paź 19 2016

6. spotkanie kampanii społecznej „Praca? Lubię to!”

Lokalizacja: Polska,

O kapitanie-prezesie, trudnych powrotach i mądrym rodzicu w pracy!

Kim jest kapitan-prezes i jak medale mistrzów mogą inspirować liderów w biznesie? Dlaczego los właścicieli La Ruiny jest przestrogą dla marzących o własnej knajpie? Czy powrót do pracy po urlopie rodzicielskim musi być trudny? Jak być sobą w CV i podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą prelegenci przedostatniego już spotkania kampanii społecznej „Praca? Lubię to!”. Na kolejną porcję inspirujących wykładów i warsztatów organizatorzy akcji zapraszają w środę, 19 października do Centrum Konferencyjnego YouNick w Złotnikach. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny pod warunkiem wcześniejszej rejestracji na stronie www.younick.pl/pracalubieto.

Trwająca od marca do listopada br. wspólna inicjatywa YouNick oraz Uniwersytetu SWPS jest skierowana do uczniów, studentów, przedsiębiorców oraz pracowników wielkopolskich firm i instytucji. Na przedostatnim, październikowym spotkaniu w siedzibie YouNick w podpoznańskich Złotnikach swoją wiedzą podzielą się z uczestnikami doświadczeni teoretycy i praktycy biznesu.

O tym, czego biznes może nauczyć się od wybitnych trenerów i utytułowanych sportowców opowie dr Marcin Kochanowski, psycholog sportowy i wykładowca Uniwersytetu SWPS. W trakcie swojej prelekcji odkryje przed słuchaczami siłę charyzmy oraz tajniki budowania autorytetu i wykorzystania motywacji mistrzowskiej. Pokaże także, jak stać się dla swoich podwładnych kapitanem-liderem oraz w jaki sposób medale mistrzów sportu mogą być cenną wskazówką dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Zaproszenie do udziału w akcji YouNick i SWPS przyjęli także Monika Mądra-Pawlak i Jan Pawlak, właściciele kultowej śródeckiej kawiarni La Ruina oraz restauracji i kina Raj – jednego z najgorętszych miejsc na kulinarnej mapie Poznania. Przedsiębiorcy, podróżnicy i dumni rodzice, od kilku lat łączący na co dzień prowadzenie trudnego biznesu gastronomicznego z mądrym wychowaniem dzieci, opowiedzą o tym, że jak nie jest nam wszystko jedno, to możemy wszystko. Na własnym przykładzie pokażą także, jak odnieść sukces w gastronomii i dlaczego są przestrogą dla wszystkich, którzy marzą o własnej knajpie.

W dzisiejszych czasach bardzo trudno łączyć efektywną pracę zawodową z mądrym i świadomym rodzicielstwem – mówi Beata Kiewisz, pomysłodawczyni i współorganizator kampanii „Praca? Lubię to!”. – Dlatego przedostatnie spotkanie naszej akcji postanowiliśmy w połowie poświęcić praktycznym zajęciom, które pomogą odnaleźć się w nowej rzeczywistości rodzicom wracającym do pracy po urlopie macierzyńskim, tacierzyńskim czy wychowawczym. Zapraszamy wszystkie świadome mamy i ojców na dwa inspirujące warsztaty, które poprowadzą coach Marta Maciszewska-Malinowska z firmy Family Manager oraz Paulina Stochniałek, doradca zawodowy i prezes spółki Aniołowie Konsultingu. Pierwsza z pań opowie uczestnikom o 5 krokach, które pomogą wrócić do pracy po urodzeniu dziecka oraz połączyć ją z rodzicielstwem w zgodzie ze sobą. Druga natomiast zdradzi, jak być sobą w CV i podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Wstęp na 6. wydarzenie kampanii społecznej „Praca? Lubię to!” jest bezpłatny pod warunkiem rejestracji online za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.younick.pl/pracalubieto. Przedostatnie spotkanie wspólnej akcji YouNick oraz Uniwersytetu SWPS odbędzie się w środę, 19 października w godzinach 14:00-19:00 w Centrum Konferencyjnym YouNick w podpoznańskich Złotnikach (Biurowiec 3 przy ul. Krzemowej 1). Do siedziby YouNick można dojechać z Poznania drogą krajową nr 11, zachodnią obwodnicą miasta lub autobusami linii 903, 832 i 904 oraz 905 komunikacji ZKP Suchy Las. Parking dla aut osobowych znajduje się na terenie Centrum Biotechnologii BioNick (ul. Kobaltowa 6, wjazd zielony).

Kampania społeczna „Praca? Lubię to!” to wspólna inicjatywa parku technologicznego YouNick oraz Uniwersytetu SWPS. Celem akcji jest rozpoczęcie konstruktywnej dyskusji o konieczności tworzenia w polskich firmach i instytucjach innowacyjnych miejsc pracy oraz pokazywanie pozytywnych wzorców, dotyczących zarówno tworzenia przyjaznych przestrzeni do pracy, jak i relacji międzyludzkich opartych na wzajemnym zrozumieniu, szacunku i życzliwości. Projekt jest skierowany do właścicieli, kadry zarządzającej oraz obecnych i przyszłych pracowników działających w Polsce firm i instytucji. Od maja do listopada br. w trakcie konferencji, warsztatów i szkoleń swoją

wiedzą oraz dobrymi praktykami podzielą się eksperci ze świata nauki i biznesu, przedstawiciele firm oraz osoby, które pracują i żyją z pasją. Szczegółowe informacje o projekcie są dostępne na stronach www.younick.pl/pracalubieto oraz www.swps.pl/poznan, a także na profilach organizatorów na Facebooku.