Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
“Responsible business in Poland 2019. Good practices” Report is a summary of the activities undertaken by companies, institutions and non-governmental organizations in the domain of corporate social responsibility and sustainable development.
To już 18. edycja Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” i kolejna z większą niż poprzednia liczbą praktyk. O około 10 proc. zwiększyła się, sięgając 1700, liczba działań CSR zaprezentowanych w dorocznej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu. To rekord w historii ukazywania się publikacji. Premiera odbyła się 16 kwietnia br. w formie online poprzez stronę: facebook.com/ForumOdpowiedzialnegoBiznesu.
„Responsible business in Poland 2018. English Summary” to skrót polskiej wersji raportu, który ukazał się w marcu br. Publikacja zawiera tłumaczenie wszystkich artykułów eksperckich oraz wstępów do siedmiu obszarów, ukazujących trendy w CSR. Raport po raz 17. wydało Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Po raz 17. ukazał się największy w Polsce przegląd CSR – Raport „Odpowiedzialny biznes w…
Oddajemy w Państwa ręce wydanie specjalne Raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 1918-1939. Dobre praktyki”. To…
The latest report “Responsible Business in Poland 2017. Good Practices” provides more than a thousand…
POBIERZ RAPORT 2017 >> 1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju…
There has been a one-quarter increase in the number of companies undertaking CSR activities in…
Pobierz Raport Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” stanowi największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie…
The Report: Responsible Business in Poland. Good Practices, prepared by the Responsible Business Forum, is the largest review of socially responsible business activities in Poland. It presents data for the previous year, so the latest edition reflects the year 2015.
Ponad 800 przykładów działań społecznie odpowiedzialnych i ponad 130 firm zgłaszających swoje inicjatywy zawiera 14….
We are happy to present you with the new edition of the report “Responsible Business in Poland. Good Practices.” This year, we had to close the registration for the Report communication event within a few days, because as it turned out, we did not have enough space to accommodate all interested people; of course, we felt awfully sorry about that. And although we are unable to meet all of you, it is very heartening to know that the Responsible Business Forum initiative, now more than a decade old, is still in demand. This is obviously important for both RBF employees and the supporting companies – the Strategic Partners of the Responsible Business Forum.
13 edycja raportu zostanie oficjalnie ogłoszona 31 marca 2015 roku w Galerii Sztuki „Zachęta”. W tym dniu uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jaka liczba przykładów działań firm znalazła się raporcie, który z obszarów zgromadził ich najwięcej, a także ile dokładnie firm zgłosiło swoje praktyki. Pozwoli to po raz kolejny stworzyć obraz CSR w Polsce.
It is for the twelfth time that we have the pleasure to present you with…
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.