Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Pozostawić po sobie ślad w otoczeniu, w którym funkcjonujemy, i jednocześnie mieć na nie pozytywny wpływ. To misja, która towarzyszy działaniom ERGO Hestii od lat. Wyzwania klimatyczne, środowiskowe i społeczne, przed którymi dziś stoimy, traktujemy jako szansę na ich rozwiązanie. Nie jako zbiór problemów czy przeszkód w prowadzeniu biznesu. Podczas 8. Targów CSR chcemy Wam pokazać, jak wykorzystujemy te szanse i jak realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju. Jednym z najważniejszych fundamentów i motorem naszych działań jest Siła Wspólnoty. Współdziałanie, motywowane wspólnymi wartościami i celami, jest dla nas podstawą.
Wspólnota jest motywem przewodnim Raportu Zrównoważonego Rozwoju ERGO Hestii „Troska | Siła Wspólnoty” za lata 2018-2019. W tej publikacji zawarliśmy większość wprowadzonych przez nas działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu. Od firmowych pasiek na dachu naszego budynku, po żmudne zliczanie emisji CO2 i poszukiwaniu sposobów do jej redukcji. O raporcie, naszych projektach, realizacji Agendy na rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030 oraz udziale w lokalnych, krajowych i światowych inicjatywach, dowiecie się więcej na naszym stoisku.
Odpowiedzialny biznes może się rozprzestrzeniać właśnie wtedy, kiedy obiera tu wspólny kierunek. Dlatego warto szukać przestrzeni do współdziałania. – Zarówno w wymiarze wewnętrznym, jak i zewnętrznym – na przykład podczas panelu z naszymi ekspertami. Powiemy również, jak firma może dążyć do neutralności klimatycznej, przedyskutujemy istotę dialogu i partnerstwa, a także poszukamy łącznika wiedzy biznesowej z troską o środowisko. Nie zabraknie rozmów o technologii, która ma coraz większy wpływ na rozwój ekologiczny firm. Dołączcie do nas w środę 7 października – „Partnerzy zeroemisyjności” 10:30-11:20.
Zapraszamy też do wspólnych rozmów podczas sesji networkingowej. Będziemy obecni na platformie REMO każdego dnia targów. Codziennie zaprosimy innych gości, by porozmawiać o odpowiedzialnym biznesie, programach i projektach prośrodowiskowych, roli robotów, relacjach ubezpieczeń ze środowiskiem i oczywiście… o zrównoważonym rozwoju. Przysiądźcie się do stolika i przekonajcie się, że ubezpieczenia to nie tylko polisy i odszkodowania. Zapraszamy!
Na stoisku ERGO Hestii odwiedzający będą mieli okazję:
Zaczynamy od siebie: o środowisku pracy, tożsamości, kulturze i kształtowaniu postaw proekologicznych w organizacji
Eko-prewencja (polisy zrównoważonego rozwoju)
Relacje ubezpieczeń ze środowiskiem, czyli jak łączymy naszą wiedzę biznesową z troską o środowisko: o sensorach, prewencji i wykorzystywaniu rozwiązań IoT.
Kompleksowe działania na rzecz środowiska: od zrównoważonego transportu po upcykling. Przegląd praktyk, które można wdrażać na każdym szczeblu działalności.
Roboty teraźniejszości (eko-technologie)
Bliskie relacje IT ze środowiskiem – o robotyzacji i jej wpływie na redukcję emisji dwutlenku węgla.
Długoletnie projekty bez granic: o owocach współpracy z miastem Sopot i polskimi uzdrowiskami.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.