Carlsberg Polska

 

Carlsberg Polska_RGB

 

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskiej branży piwowarskiej, z udziałem ilościowym w rynku na poziomie 21,1% (dane za rok 2015). Firma posiada w swoim portfelu marki takie, jak: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Somersby, Grimbergen, Kasztelan, Bosman, Piast, Książ. Najwyższej jakości piwa z Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników.

Warzelnia

Zrównoważony rozwój częścią naszej strategii biznesowej

Uważamy, że odpowiedzialne, etyczne decyzje biznesowe podejmowane z myślą o społeczeństwie, środowisku i pracownikach to nasz obowiązek, ale również dziedzictwo i źródło długoterminowego sukcesu. Dlatego wspieranie idei zrównoważonego rozwoju to część naszej globalnej strategii realizowanej również w Polsce. Każda decyzja, którą podejmujemy jest rozpatrywana nie tylko w kategoriach ekonomicznych, ale także społecznych i ekologicznych, czego wymagamy nie tylko od siebie, ale również od naszych dostawców i partnerów. W naszej organizacji kierujemy się Kodeksem Etyki Biznesu, jesteśmy sygnatariuszem Karty Różnorodności, laureatem Białego Listka CSR Polityki, zajmujemy 5. miejsce w swojej kategorii w Rankingu Odpowiedzialnych Firm Dziennika Gazety Prawnej.

Carlsberg Polska w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu realizuje długofalowe inwestycje w obszarze  minimalizowania wpływu browarów i biur na otoczenie, odpowiedzialnego podejścia do opakowań (w tym edukacja na temat recyclingu szklanej butelki zwrotnej) oraz promocji odpowiedzialnej konsumpcji i sprzedaży alkoholu.

Warzymy piwo stosując najlepsze dostępne techniki ochrony przyrody. Cały czas pracujemy nad tym, by zmniejszać zużycie energii i wody. Wszystkie nasze browary oczyszczają wytwarzane ścieki i segregują odpady, zaś biuro warszawskie otrzymało w tym roku po raz kolejny Certyfikat Zielonego Biura.

Jesteśmy aktywnym członkiem Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Dbamy o to, aby wszystko, co robimy i komunikujemy promowało odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.carlsbergpolska.pl

Na 6. Targach CSR

Carlsberg Polska zaprezentuje następujące inicjatywy:

  1. Zwiększenie świadomości ekologicznej konsumentów poprzez zwrócenie uwagi na możliwość wielokrotnego wykorzystania szklanej butelki zwrotnej z korzyścią dla środowiska – akcja „Weź mnie w obroty” – konkurs dla uczestników Targów CSR z nagrodami.
  2. Edukacja w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i kultury konsumpcji piwa, jako towarzysza spotkań w gronie przyjaciół i znajomych oraz trunku, który doskonale można łączyć z różnymi potrawami – dodatkowo naklejki edukacyjne oraz wyjątkowa książeczka, której nigdzie nie można kupić „Jasne strony piwa”.