Odpowiedzialna konsumpcja alkoholu – jak nie szkodzić sobie i innym

Cel 3: Zapewnić wszystkim ludziom w każdym wieku zdrowe życie oraz promować dobrobyt

Wyzwanie Kompanii Piwowarskiej

Ze spożywaniem alkoholu powinna się wiązać idea odpowiedzialnej konsumpcji. Jak więc sprawić, by osoby poniżej 18. roku życia przestały sięgać po alkohol? Jak sprawić, by kobiety w ciąży nie piły alkoholu? Jak przekonać kierowców, by nigdy nie prowadzili po alkoholu?

Stwórz rozwiązanie, które przyczyni się do zmian postaw społecznych w sprawach dotyczących spożywania alkoholu. Pomyśl o tym, jak dorośli mogą wpłynąć na nieletnich? Jak sprzedawcy mogą efektywniej odmawiać nieletnim sprzedaży alkoholu? Jak uświadamiać kobiety oraz ich bliskich, że alkohol w ciąży szkodzi? Jak pomóc kierowcom sprawdzać trzeźwość?  Jak Ty możesz zapewnić bezpieczeństwo swoim najbliższym? Jak możesz zapobiec podejmowaniu przez nich nieodpowiedzialnych decyzji?

Pomyśl o swoich najbliższych i zbuduj rozwiązanie, które sprawi, że doświadczenie związane ze spożywaniem piwa będzie zawsze tylko pozytywne!

Pamiętaj

Kompania Piwowarska to firma odpowiedzialna społecznie, co oznacza, że nigdy nie adresuje swoich działań do osób poniżej 18 roku życia. Adresatami Twojego rozwiązania mogą być wyłącznie osoby dorosłe.

Nie proponuj nowych regulacji prawnych. Stawiamy na zmianę postaw związanych ze spożywaniem alkoholu.  

Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia – 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd’sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów – to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą.

Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię zrównoważonego rozwoju promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię.