Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Autorzy: Natalia Ćwik (red.)
Data i miejsce wydania: Warszawa 2013
Pierwsze w Polsce kompleksowe kompendium ukazujące proces raportowania z różnych perspektyw – firm, dziennikarzy, inwestorów, itp. Praca zbiorowa ekspertów i ekspertek ukazuje zarówno teoretyczny jak i praktyczny opis procesów, standardów i światowych trendów w raportowaniu. Przedstawia korzyści wewnętrzne i zewnętrzne, pokazuje zarys historyczny oraz dobre przykłady raportów wydanych w ciągu ostatnich lat.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu zajmuje się tematem raportowania danych pozafinansowych od kilku lat, m.in. współorganizując konkurs Raporty społeczne (zachęcam do wizyty w bibliotece raportów na stronie www.raportyspoleczne.pl), współpracując z firmami, analizując trendy raportowania w naszym kraju czy też opiniując projekty rządowe. Niniejsza publikacja to pierwsze w Polsce kompleksowe kompendium ukazujące proces raportowania z różnych perspektyw – firm, dziennikarzy, inwestorów, itp. – Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Raportowanie społeczne jest jednym z głównych elementów transparentności firmy, niezbędnej dla prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny. Bez możliwości wglądu interesariuszy w działalność firmy, a także autorefleksji związanej z procesem przygotowania raportu działania CSR firmy nie mogą w pełni odpowiadać na potrzeby otoczenia. W publikacji znalazło się 21 artykułów dotykających takich kwestii jak: Raportowanie społeczne na świecie, korzyści z raportowania społecznego, raportowanie społeczne okiem mediów, czy standardu GRI G4.
Pobierz publikację Wspólna odpowiedzialność. Rola raportowania społecznego (PDF, 1,4 MB)
Pliki do pobrania:
Wspolna_odpowiedzialnosc_Raportowanie_spoleczne-PODGLAD