Infografika: Podsumowanie konkursu Raporty Społeczne 2007 – 2013

Infografika: Podsumowanie konkursu Raporty Społeczne 2007 – 2013

W corocznym konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Celem inicjatywy jest promocja i upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach.

Infografika_Konkurs Raporty Społeczne_7 lat konkursu raporty społeczne_raportowanie społeczne_CSR_odpowiedzialnybiznes

Kliknij, aby pobrać infografikę (pdf)

Konkurs skierowany jest do podmiotów mających swoją siedzibę na terenie Polski, których raporty dotyczą działań w naszym kraju, i które zostały wydane w języku Polskim. Raporty firm i organizacji pozabiznesowych są oceniane oddzielnie.

Infografika zawiera podsumowanie konkursów realizowanych w latach 2007 – 2013.