Dialog z interesariuszami. Jak rozmawiać, czyli jak usłyszeć i jak zostać wysłuchanym?

Dialog z interesariuszami. Jak rozmawiać, czyli jak usłyszeć i jak zostać wysłuchanym?

Autorzy: Konfederacja Lewiatan, Deloitte Advisory Sp. z o.o.

Data i miejsce wydania: Warszawa 2014

Od 1 maja 2011 r. do 30 kwietnia 2014 r. Konfederacja Lewiatan wraz z firmą Deloitte Advisory Sp. z o.o. realizowała projekt „Promocja zaangażowania przedsiębiorstw w budowę kapitału społecznego w Polsce poprzez wykorzystanie narzędzi CSR„. Był on współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jako kontynuacja przedsięwzięcia Promocja standardów społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach. Główny cel projektu to promocja wśród przedsiębiorstw form świadomego pomnażania kapitału społecznego w firmie, w tym sposobów planowania i prowadzenia dialogu z interesariuszami jako warunku właściwej realizacji działań społecznie odpowiedzialnych. Zgodnie z jego założeniami udało się nam zidentyfikować bariery, z którymi w tej sferze borykają się przedsiębiorstwa, oraz wypracować i udostępnić narzędzie online do mapowania interesariuszy organizacji. Jednym z zagadnień, którym poświęciliśmy szczególną uwagę, był dialog z interesariuszami. Uważamy, że dzięki niemu praktyki CSR wdrażane przez firmy mogą w dużym stopniu rozwinąć kapitał społeczny w Polsce. Tej części naszego projektu została poświęcona niniejsza publikacja.

Pobierz publikację

Źródło: wstęp do publikacji.

Pliki do pobrania:

Dialog z interesariuszami