Publikacje

Poszukiwanie partnerów społecznych dla projektów wolontariatu pracowniczego

Przedstawiamy ścieżkę poszukiwania i weryfikacji organizacji, która jest zbiorem narzędzi  wykorzystywanych przez partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Przewodnik inspiracji

Przewodnik inspiracji to materiał dla firm będący podsumowaniem Kampanii 17 Celów realizowanej w roku 2018 w partnerstwie merytorycznym z Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

„Współpraca podmiotów biznesowych i organizacji pozarządowych: aspekty prawno-podatkowe”

Aby ułatwić współpracę biznesu z organizacjami pozarządowymi eksperci podatkowi i prawni Deloitte, partner Forum Odpowiedzialnego…

Raport „State of The Sustainability Profession”

Zrównoważony rozwój, zarówno jako zawód, jak i ścieżka kariery, rozwija się. Jak w ostatnich latach…

Women in the Workplace 2018

McKinsey & Company i LeanIn.Org wydały nową edycję „Women in the Workplace ” (Kobiety w…

Znaki, etykiety, certyfikaty – jak sprawdzić czy moda jest naprawdę eko i fair?

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie przygotowała poradnik dla konsumentów po znakach, etykietach i certyfikatach eko i fair, które znaleźć można na metkach ubrań.

Nordic Insights

W najnowszym raporcie Skandynawsko-Polskiej Izby Gospodarczej (SPCC) „Nordic Insights – trendy, które kształtują przyszłość biznesu”…

Guidance for Applying Enterprise Risk Management (ERM) to Environmental, Social and Governance (ESG)-related Risks

W odpowiedzi na rosnące potrzeby firm World Business Council For Sustainable Development (WBCSD) opublikowała przewodnik, który ma być wsparciem w zarządzaniu ryzykiem korporacyjnym (ERM) w obszarze środowiska, społeczeństwa i zarządzania (ESG).

Behavioural Study on Consumers’ Engagement in the Circular Economy

In 2017, LE Europe, VVA, Ipsos, ConPolicy and Trinomics were commissioned by the European Commission to conduct a behavioural study on consumers’ engagement in the
Circular Economy (CE). The objective was to provide policy-relevant insights to assist with the implementation of the EU Circular Economy Action Plan.

How to Report on the SDGs: What Good Looks Like and Why It Matters

40% największych firm na świecie nawiązuje w swoich raportach do Celów Zrównoważonego Rozwoju. Brak jest jednak jasnych zasad i standardów, na których mogłyby się oprzeć. Wiele firm ma wątpliwości, w jaki sposób raportować włączanie się w realizację Celów, od czego należy zacząć i na czym polega w praktyce ten proces.

Typ publikacji

Obszar tematyczny