Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W najnowszym grudniowym numerze miesięcznika Forbes ukazał się przewodnik dla menedżera „CSR – zysk dzięki…
Jaka jest kondycja społecznej odpowiedzialności biznesu w naszym kraju? Co zrobić, aby wzmocnić CSR polskiej gospodarki? 15 października 2007 zostały zaprezentowane wyniki pierwszej w Polsce analizy poziomu zaawansowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprezentowało w poniedziałek 26 marca, raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2006. Dobre praktyki”. To już piąta edycja raportu, który zawiera wybór 68 najciekawszych praktyk w obszarach: miejsce pracy, rynek oraz społeczeństwo, a także komentarze ekspertów, przegląd prasy i kalendarium wydarzeń poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu.
92% agencji PR oferuje usługi z zakresu zaangażowania społecznego. Co trzeci przedstawiciel agencji PR wdraża strategię CSR u klientów. 71% PRowców inicjuje działania CSR.
The report “Responsible business in Poland 2005” is a summary of companies’ involvement in implementing…
Najnowsza edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce”! W ciągu trzech lat raport zyskał opinię kompetentnego i wiarygodnego źródła wiedzy o realizacji inicjatyw CSR w Polsce. Niesłabnące zainteresowanie firm publikacją swoich praktyk w raporcie dowodzi, że jest on postrzegany jako prestiżowa publikacja. Najnowsza edycja zawiera 60 najlepszych praktyk biznesowych z 2005 roku.
The report “Responsible business in Poland 2004” published in February 2005 by Responsible Business Forum…
Jest to raport z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Danone i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Badanie pokazuje, jak powszechnie rozumiana jest koncepcja odpowiedzialnego biznesu, z czym utożsamiany jest CSR i przez jakie grupy społeczne.
Raport to dziesiątki informacji o istotnych konferencjach, badaniach, wyróżnieniach, akcjach podjętych przez firmy, organizacje pozarządowe i administrację publiczną na rzecz rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
Odpowiedzialny biznes to szeroko rozumiana koncepcja obejmująca wiele zagadnień: od relacji z pracownikami i przejrzystości wobec akcjonariuszy, poprzez zaangażowanie w rozwój lokalnej społeczności, do standardów etycznych wdrażanych także wobec dostawców.