Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Poradnik porusza zagadnienia sytuacji osób LGBT (lesbijki, geje, osoby biseksualne i transpłciowe), w kontekście miejsca…
This is a guide for European small and medium-sized enterprise (SMEs) managers wishing to improve…
Tylko 3 proc. firm badanych w Polsce posiada w pełni wdrożoną strategię promocji zdrowia. Dla…
Pierwsze na polskim rynku badanie łączące potrzeby pracodawców oraz osób z niepełnosprawnością. Jego celem była identyfikacja i analiza wyzwań, jakie stoją przed osobami niepełnosprawnymi poszukującymi pracy, a także poznanie opinii i postaw pracodawców na temat zatrudniania pracowników z orzeczoną niepełnosprawnością.
Wiele badań zrealizowanych w Unii Europejskiej wskazuje, że zarządzanie różnorodnością jest źródłem wartości w biznesie. Korzyści biznesowe nie wynikają po prostu z samego faktu istnienia różnorodności wśród pracowników, lecz do ich pojawienia się niezbędne jest skuteczne zarządzanie różnorodnością. W niniejszym raporcie przedstawiono informacje na temat bieżącego stanu wdrażania zarządzania różnorodnością wśród sygnatariuszy 111 Kart Różnorodności oraz wpływu podpisania Karty Różnorodności na rozwój polityki różnorodności i działań sygnatariuszy w tym zakresie.
Jak wynika z najnowszego raportu Deloitte „Mind the gaps. The 2015 Deloitte Millennial Survey” (2015) 6 na 10 pracowników z pokolenia Y przy wyborze pracodawcy zwraca uwagę na misję firmy i realizowane przez nią cele. Millenialsi oczekują od biznesu angażowania się w sprawy społeczne czy środowiskowe. Biznes to nie tylko praca przy biurku, ale i realizowanie wyższych idei – twierdzą. Dlatego coraz częściej firmy podejmują takie działania CSR, które mogą być również istotne z punktu widzenia pokolenia Y.
Oczekiwania młodych Brytyjczyków względem biznesu są dużo wyższe niż reszty społeczeństwa. Idzie za tym także inne podejście do pracy i sposobu motywowania pracowników. Podobne zmiany zachodzą także w Polsce.
Poszukiwanie specjalistów z nietypowymi umiejętnościami staje się coraz istotniejsze zarówno dla dużych firm, jak i dla małych rodzinnych biznesów. 81% CEO z pośród ponad 1200 przebadanych przez firmę doradczą PwC stwierdziło, że obecnie poszukują pracowników posiadających znacznie szerszy zakres umiejętności niż w przeszłości.
„Wolontariat kompetencyjny. Od pomysłu do sukcesu. Przewodnik po wolontariacie pracowniczym” to publikacja CSRinfo przygotowana we ścisłej współpracy z Bankiem Zachodnim WBK. Patronat honorowy nad publikacją objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Raport pt.: „Kraje G20 i nierówne traktowanie płci – w jaki sposób G20 mogłoby poprawić prawa kobiet w zatrudnieniu, opiece socjalnej i polityce fiskalnej” prezentuje dlaczego ambitne plany rozwojowe krajów G20 nie mogą być zrealizowane bez brania pod uwagę problemów dotyczących dyskryminacji systemowej i wykluczenia ekonomicznego kobiet w krajach G20.