Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Książka zawiera informacje oraz wytyczne umożliwiające prawidłowe zrozumienie tematu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju oraz ich wprowadzenie na różnych etapach nauczania, od szkolnictwa podstawowego, po szkolnictwo wyższe. Publikacja powstała na zlecenie Ministerstwa Gospodarki.
Badanie „Odpowiedzialny marketing”, wykonane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR, Grupa Gemius SA) na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w 2011 roku.
„Dialog z interesariuszami” to publikacja z praktycznymi wskazówkami dla firm i organizacji, przygotowana przez Program Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Broszura jest praktycznym poradnikiem pokazującym, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić z sukcesem proces dialogu z otoczeniem.
Raport o Rozwoju Społecznym 2011 opublikowany przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) stanowi ranking wskaźnika rozwoju społecznego (ang. Human Development Index, HDI), obejmującym 187 krajów świata.
Raport BSR i CTIA pt. „Wireless and the Environment. A Review of Opportunities and Challenges” analizuje w jaki sposób technologie bezprzewodowe mogą zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i przyczynić się do ograniczenia emisji CO2 w różnych branżach.
Product Life Cycle Accounting and Reporting Standard to nowy standard opracowany przez Greenhouse Gas Protocol, Światowy Instytut Zasobów i Światową Rade Biznesu ds. Zrównoważonego Rozwoju, pozwalający na pomiar i zarządzanie emisjami gazów cieplarnianych powstałych w ciągu całego życia produktu.
Corporate Value Chain (Scope 3) Accounting and Reporting Standard to nowy standard opracowany przez Greenhouse Gas Protocol, Światowy Instytut Zasobów i Światową Rade Biznesu ds. Zrównoważonego Rozwoju, pozwalający na pomiar i zarządzanie emisjami gazów cieplarnianych powstałych w całym łańcuchu dostaw.
Publikacja „The Responsible Investor’s Guide to Commodities An overview of best practices across commodity-exposed asset classes” UN Global Compact, Principles for Responsible Investment, on Values i Swiss Federal Department of Foreign Affairs opisuje w jaki sposób inwestorzy instytucjonali mogą inwestować w towary z uwzględnieniem kwestii środowiskowych, społecznych i dotyczących ładu korporacyjnego.
Publikacja WBCSD „People Matter Lead” opisuje jakie cechy są pożądane u przywódców, którzy będą skutecznie zarządzać biznesem w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Raport „Redefining the Future of Growth: The New Sustainability Champions” Światowego Forum Ekonomicznego prezentuje wybrnych 16 zrównoważonych firm z rynków wschodzących, które tworząc niekonwencjonalne rozwiązania, pozytywnie wpływają na wzrost gospodarczy i zrównoważony rozwój w swoich regionach.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.