Publikacje

Wybrany obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne

Zobacz wszystkie publikacje

W stronę lepszych rozwiązań. Dobre praktyki w przemyśle obuwniczym

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie opublikowała raport  przygotowany w ramach międzynarodowej kampanii Kupuj Odpowiedzialnie Buty (ang. Change…

„Partnerstwo w praktyce. Przegląd działań”

Publikacja, powstała w ramach trwającej od maja do października 2017 r. Kampanii 17/17 promującej Cele…

[INFOGRAFIKA] Design thinking w CSR

Forum Odpowiedzialnego Biznesu opracowało infografikę poświęconą wykorzystaniu metody design thinking w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu….

Edukacja to już obowiązkowy przedmiot w działaniach CSR – Rzeczpospolita 21.11.2016

Relacja z panelu dyskusyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowanego podczas 6. Targów CSR na stadionie PGE…

Społecznie odpowiedzialne firmy pamiętają o edukacji – dodatek do Rzeczpospolitej

W gazecie Rzeczpospolita 18 listopada ukazał się dodatek na temat 6. Targów CSR i projektu „Edukacyjne…

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, który proponuje rozwiązania dla spółek SP planujących prowadzenie działań sponsoringowych. Dokument skierowany jest do organów spółek, w których Skarb Państwa w sposób bezpośredni i pośredni sprawuje władztwo korporacyjne. Stanowi wyraz oczekiwań Ministra Skarbu Państwa dotyczących prowadzenia działalności w tym obszarze.

Rola społeczności lokalnej w rozwoju gospodarki niskoemisyjnej

Plany Gospodarki Niskoemisyjnej (PGN) gmin będą miały duże znaczenie dla budowy gospodarki niskoemisyjnej i poprawy…

Foresight CSR – Innowacje społeczne

Publikacja przygotowana przez Go Responsible jest poświęcona projektowaniu innowacji społecznych, współpracy biznesu i organizacji pozarządowych oraz innowacjom technologicznym, które mogą realnie przyspieszyć rozwój społeczny i gospodarczy.

Raport: Badanie Alumnów Programu Ambasadorów CSR

Program Ambasadorów CSR jest programem edukacyjnym Forum Odpowiedzialnego Biznesu, którego celem jest edukowanie i budowanie nowych kadr menadżerów, przedsiębiorców, animatorów społecznych i liderów zmian. Do badania Alumnów zaproszono absolwentów wszystkich edycji programu Ambasadorów CSR od 2004 do 2014 roku.

Poradnik dla Prezesów i Prezesek dotyczący działań na rzecz klimatu

Od Szczytu Ziemi w Rio w 1992 roku poprzez spotkania w Kopenhadze i w Warszawie próbowano ustabilizować emisję gazów cieplarnianych na świecie. Dziś zatrzymanie postępującego ocieplenia klimatu jest już nie tylko kwestią dobrej woli państw, ale koniecznością. By stało się realne, konieczne jest uznanie globalnej odpowiedzialności za zmiany klimatu. Nowe technologie są potężnym sprzymierzeńcem, ale potrzebna jest też mądra polityka, by ich wykorzystanie nie uderzało w gospodarki krajów rozwijających się.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny