Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Raport z badań na temat temat różnic i podobieństw, pomiędzy kobietami i mężczyznami w rzeczywistości…
Badanie pt. „Clean Air Survey” zostało przeprowadzone przez IKEA razem z londyńską agencją Crowd DNA w siedmiu krajach: Indiach, Chinach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Stanach Zjednoczonych. Dzięki połączeniu metod jakościowych i modeli analitycznych, udało się poznać podejście ludzi do kwestii zanieczyszczenia powietrza i jego wpływu na codzienne życie. Ponadto, aby jeszcze lepiej zrozumieć problem, w badaniu uwzględniono również analizę materiałów źródłowych oraz wywiady z 18 specjalistami w tej dziedzinie.
DNV GL, United Nations Global Compact i organizacja Sustainia opublikowały po raz 4. raport Global Opportunity…
Organizacja Carbon Disclousure Project opublikowała nowy raport poświęcony działaniom firm w zakresie łańcucha dostaw, w…
Portal Euractiv.pl przygotował cykl artykułów poświęconych gospodarce obiegu zamkniętego. Artykuły zostały zebrane w raporcie pod…
Badanie McKinsey&Company „Delivering through diversity” wskazuje na pozytywny wpływ różnorodności pracowników w organizacji na wyniki…
„Turystyka i Cele Zrównoważonego Rozwoju – Podróż do 2030 r.” to publikacja Światowej Organizacji Turystycznej…
Portal Green Business opublikował raport opisujący przewidywane trendy na 2018 rok w działaniach związanych z…
W oparciu o działania CSR zgłoszone do ubiegłorocznej edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre…
UN Global Compact wydało Przewodnik po Światowym programie działań na rzecz klimatu 2018 (The Global…