Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje i badania CSR

Zobacz wszystkie publikacje

21st Century Corporation: The Ceres Roadmap to Sustanaibility

Ceres opublikował raport zatytułowany „21st Century Corporation: The Ceres Roadmap to Sustanaibility”, który w praktyczny sposób pokazuje jak włączyć zrównoważony rozwój w DNA biznesu.

Społeczna odpowiedzialność biznesu. Wymiar konstytucyjny i międzynarodowy

Publikacja stanowi kompleksowe ujęcie zagadnienia społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy nauk prawnych, zwłaszcza w wymiarze konstytucyjnym i międzynarodowym.

Global Compact International Yearbook

Biuro Global Compact opublikowało inauguracyjne wydanie Global Compact International Yearbook – publikacji stanowiącej podsumowanie najistotniejszych kwestii dot. zrównoważonego rozwoju.

Społeczna odpowiedzialność biznesu i ekonomia społeczna

Publikacja „Społeczna odpowiedzialność biznesu i ekonomia społeczna” analizuje możliwości przeobrażenia projektu zaangażowania społecznego przedsiębiorstwa w efektywną współpracę biznesową z partnerami społecznymi.

Plan zrównoważonego rozwoju dla Polski: lokalne inicjatywy rozwojowe

Niniejsza książka jest przeznaczona dla mieszkańców miast i wsi w Polsce, którzy chcą wprowadzić ekologiczne rozwiązania w swojej miejscowości.

Responsible management education

Publikacja porusza temat odpowiedzialnego kształcenie menedżerów. „Profesjonalizm zależy od jakości kształcenia menedżerów, ta zaś od jakości wiedzy przekazywanej przez wykładowców. Jakość wiedzy jest tym większa, w im większym stopniu wiedza o zarządzaniu jest poznawczo ugruntowana.”

Promoting parenting among male employees

As part of their commitment and actions aimed at promoting equal opportunity, ORSE (Observatory of…

Sustainable Development Reports. Practical guide

Bez wątpienia transparentność jest dla interesariuszy jednym z niekwestionowanych filarów społecznej odpowiedzialności biznesu.

CSR-KOMPENDIUM. Organizacje w Polsce i Niemczech oraz w jaki sposób wspierają one społeczną odpowiedzialność biznesu przedsiębiorstw

Publikacja RKW przedstawia organizacje zarówno z Polski, jak i Niemiec oraz ma za zadanie motywować sektor MŚP do współpracy z doświadczonymi aktorami na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu, a także umożliwić im korzystanie z doświadczeń innych instytucji.

Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

Książka stanowi dorobek konferencji, zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu w grudniu 2005 roku. Reprezentujące różne środowiska grono autorów poszczególnych artykułów przedstawia w niej problematykę edukacji konsumenckiej z różnych punktów widzenia, na różnym poziomie ogólności i posługując się odmiennym instrumentarium pojęciowym i badawczym.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny