Publikacje

Wybrany obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie

Zobacz wszystkie publikacje

„W kierunku gospodarki cyrkularnej – rekomendacje rozwoju i implementacji praktycznych rozwiązań dla biznesu”

Innowacyjna Gospodarka przygotował raport „W kierunku gospodarki cyrkularnej – rekomendacje rozwoju i implementacji praktycznych rozwiązań…

Mapa dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju

W oparciu o działania CSR zgłoszone do ubiegłorocznej edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre…

W stronę lepszych rozwiązań. Dobre praktyki w przemyśle obuwniczym

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie opublikowała raport  przygotowany w ramach międzynarodowej kampanii Kupuj Odpowiedzialnie Buty (ang. Change…

CSR Hackathons – How to effectively engage stakeholders in the joint creation of ideas and solutions?

This e-book presents a case study of CSR hackathons arranged by selected organizations and the benefits that companies have gained through innovative sustainability activities. Content Partner: Responsible Business Forum, Honorary Patronage: UN Information Center in Warsaw.

„Zachowania proekologiczne i poziom zdigitalizowania wśród pracowników biurowych”

Jak wynika z badania KPMG w Polsce aż 3 na 4 pracowników biurowych uważa, że wykorzystywane…

Raport z Konkursu Kampania Społeczna Roku 2016

3 lipca w Teatrze Kamienica na uroczystej Gali wręczono nagrody i wyróżnienia 19 kampaniom z…

Edukacja to już obowiązkowy przedmiot w działaniach CSR – Rzeczpospolita 21.11.2016

Relacja z panelu dyskusyjnego Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowanego podczas 6. Targów CSR na stadionie PGE…

2015 Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study

Najnowsze badanie Cone Communications/Ebiquity Global CSR Study pokazuje rosnący poziom zrozumienia, świadomości oraz udzielanego wsparcia konsumentów w krajach rozwiniętych dla społecznej odpowiedzialności biznesu. Jednocześnie rosną oczekiwania wobec firm, aby wychodziły poza dotychczasowe ramy korporacyjnego CSR i stawały się partnerami zmiany społecznej.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki”

13 edycja raportu zostanie oficjalnie ogłoszona 31 marca 2015 roku w Galerii Sztuki „Zachęta”. W tym dniu uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jaka liczba przykładów działań firm znalazła się raporcie, który z obszarów zgromadził ich najwięcej, a także ile dokładnie firm zgłosiło swoje praktyki. Pozwoli to po raz kolejny stworzyć obraz CSR w Polsce.

Raport „Joining Forces: Collaboration and Leadership for Sustainability.”

Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez MIT Sloan Management Review, The Boston Consulting Group oraz UN Global Compact coraz więcej firm na świecie decyduje się na podjęcie współpracy z dostawcami, NGO, z innymi firmami w ramach inicjatyw sektorowych, rządem lub nawet z konkurencją, w celu stania się bardziej zrównoważonymi.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny