Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje FOB

Wybrany obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie

Zobacz wszystkie publikacje

Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu

Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu” to publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która stanowi unikatowy zestaw artykułów eksperckich, studiów przypadków, wywiadów i badań, rzucających nowe światło na temat marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2011. Dobre praktyki” – jest to już 10. jubileuszowa edycja tej unikalnej publikacji, która podsumowuje zaangażowanie firm w działania CSR w danym roku.

Jak uczyć o społecznej odpowiedzialności i zrównoważonym rozwoju. Przewodnik dla nauczycieli

Książka zawiera informacje oraz wytyczne umożliwiające prawidłowe zrozumienie tematu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju oraz ich wprowadzenie na różnych etapach nauczania, od szkolnictwa podstawowego, po szkolnictwo wyższe. Publikacja powstała na zlecenie Ministerstwa Gospodarki.

Odpowiedzialny marketing oczami menedżerów

Badanie „Odpowiedzialny marketing”, wykonane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR, Grupa Gemius SA) na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w 2011 roku.

Wspólna odpowiedzialność – rola dostaw i zakupów

Publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu pt. „Wspólna odpowiedzialność – rola dostaw i zakupów” tłumaczy czym jest odpowiedzialny łańcuch dostaw – jeden z najważniejszych i najbardziej złożonych elementów zarządzania.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”

31 marca 2011 r. Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało dziewiąty już „Raport odpowiedzialny biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”. Rosnące zaangażowanie małych i średnich przedsiębiorstw w mniejszych miastach, coraz powszechniejsze zastosowanie mediów społecznościowych w działaniach CSR – to tylko niektóre z trendów wyłaniających się z Raportu. Jego prezentacji towarzyszyła debata na temat przyszłej roli biznesu w Polsce i Europie, a także ogłoszenie wyników konkursu dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności”.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2009. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz ósmy zaprezentowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tym roku wybrano 110 dobrych praktyk firm z obszarów: miejsce pracy, rynek, społeczeństwo, środowisko naturalne oraz zarządzanie i raportowanie.

Młodzi konsumenci o CSR – wyniki badania

Badanie „Młodzi konsumenci o CSR”, przeprowadzone w październiku 2009 r. przez firmę badawczą Gemius SA we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu, dotyczy postaw i świadomości młodych polskich konsumentów w odniesieniu do społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz siódmy zaprezentowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Tegoroczna edycja raportu zawiera rekordową liczbę 88 najciekawszych przykładów działań firm funkcjonujących w naszym kraju.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2007. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprezentowało dziś raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2007. Dobre praktyki”. To już szósta edycja raportu, który zawiera wybór 55 najciekawszych przykładów działań w obszarach: miejsce pracy, rynek społeczeństwo oraz środowisko naturalne, a także komentarze ekspertów, przegląd prasy i kalendarium wydarzeń poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny