Publikacje

Wybrany obszar tematyczny: Zagadnienia konsumenckie

Zobacz wszystkie publikacje

Circularity Gap 2019

Organizacja Circle Economy, zainspirowana raportem ONZ „Emissions Gap Report” opublikowała raport poświęcony gospodarce obiegu zamkniętego,…

MAPA dobrych praktyk Celów Zrównoważonego Rozwoju [interaktywna infografika]

Forum Odpowiedzialnego Biznesu przygotowało przegląd dobrych praktyk dotyczących Celów Zrównoważonego Rozwoju. Infografika zawiera przykłady działań…

10 Actions for Business in 2019

Corporate Citizenship przygotował publikację „10 Actions for Business”, czyli zestawienie – zdaniem organizacji – najważniejszych…

„Współpraca podmiotów biznesowych i organizacji pozarządowych: aspekty prawno-podatkowe”

Aby ułatwić współpracę biznesu z organizacjami pozarządowymi eksperci podatkowi i prawni Deloitte, partner Forum Odpowiedzialnego…

Znaki, etykiety, certyfikaty – jak sprawdzić czy moda jest naprawdę eko i fair?

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie przygotowała poradnik dla konsumentów po znakach, etykietach i certyfikatach eko i fair, które znaleźć można na metkach ubrań.

17 wyzwań dla Polski – 17 odpowiedzi. Co firmy w Polsce mogą zrobić dla realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju?

Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprosiło 17 ekspertów z różnych dziedzin do publikacji przedstawiającej największe wyzwania, jakie stoją przed Polską na drodze do skutecznej realizacji założeń Agendy 2030. Publikacja pokazuje także rolę sektora prywatnego, który poprzez prowadzenie społecznie i środowiskowo odpowiedzialnych działań może przyczynić się do wzmocnienia tego procesu.

Atlas of Sustainable Development Goals 2018

Bank Światowy udostępnił bezpłatny i otwarty dla wszystkich Atlas Celów Zrównoważonego Rozwoju 2018. Na stronie…

REPORT Responsible business in Poland 2017

The latest report “Responsible Business in Poland 2017. Good Practices” provides more than a thousand…

Collaboration for Impact – raport CSR Europe i PwC

PwC i CSR Europe przeprowadziły badanie mające na celu ocenę zaawansowania i integracji działań z…

2018 Deloitte Millennial Survey

Deloitte opublikował kolejną edycję Millenial Survey, tym razem biorąc pod uwagę także Generację Z, czyli tzw. post-millenialsów. Wyniki raportu wskazują na rosnące rozczarowanie młodych ludzi biznesem i poczucie nieprzygotowania na zmiany na tzw. Industry 4.0.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny