Wszystkie materiały (204 materiały)

Ład organizacyjny

Innowacje i CSR w MŚP – raport

Publikacje i badania CSRARI S.A.

Polskie przedsiębiorstwa postępują zgodnie z zasadami CSR, choć prawie dwie trzecie z nich nie zna znaczenia tego terminu. Trochę lepiej jest w obszarze innowacji. Alarmujące jest natomiast to, że aż 29 procent badanych przedsiębiorstw nie posiada strategii rozwoju – wynika z najnowszego raportu Agencji Rozwoju Innowacji S.A.

czytaj więcej
Screening CentrumCSR.PL

Screening CentrumCSR.PL

Publikacje i badania CSRMarcin Krzemień, Grzegorz Piskalski

75% największych polskich firm na swoich stronach internetowych posiada sekcje dedykowane ekologicznym i społecznym aspektom swojej działalności. Jednak większość publikowanych informacji jest ogólnikowych i wybiórczych – wynika z badania przeprowadzonego przez fundację CentrumCSR.PL i DNV.

czytaj więcej
Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu

Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu

Publikacje FOBNatalii Ćwik (red.)

Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu” to publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która stanowi unikatowy zestaw artykułów eksperckich, studiów przypadków, wywiadów i badań, rzucających nowe światło na temat marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu.
czytaj więcej