Wszystkie materiały (20 materiałów)

Zaangażowanie społeczne

IKEA Clean air survey

IKEA Clean air survey

Publikacje i badania CSR

Badanie pt. „Clean Air Survey” zostało przeprowadzone przez IKEA razem z londyńską agencją Crowd DNA w siedmiu krajach: Indiach, Chinach, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Stanach Zjednoczonych. Dzięki połączeniu metod jakościowych i modeli analitycznych, udało się poznać  podejście ludzi do kwestii zanieczyszczenia powietrza i jego wpływu na codzienne życie. Ponadto, aby jeszcze lepiej zrozumieć problem, w badaniu uwzględniono również analizę materiałów źródłowych oraz wywiady z 18 specjalistami w tej dziedzinie.

czytaj więcej
Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Publikacje i badania CSRMinisterstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Sportu i Turystyki

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, który proponuje rozwiązania dla spółek SP planujących prowadzenie działań sponsoringowych. Dokument skierowany jest do organów spółek, w których Skarb Państwa w sposób bezpośredni i pośredni sprawuje władztwo korporacyjne. Stanowi wyraz oczekiwań Ministra Skarbu Państwa dotyczących prowadzenia działalności w tym obszarze.

czytaj więcej