Wszystkie materiały (139 materiałów)

CSR ogólnie

Biznes we współpracy

Biznes we współpracy

Artykuły eksperckie

Tak brzmi hasło nadchodzących, 7. Targów CSR. Rozumiemy je dwojako. Z jednej strony chcemy pokazywać biznes, który jest otwarty na współpracę. Wspólne przedsięwzięcia, tworzenie partnerstw, otwarcie się na potrzeby, pomysły i propozycje zgłaszane przez otoczenie to esencja społecznej odpowiedzialności. Z drugiej strony jesteśmy przekonani, że współpraca to dobry biznes, który pozwala na prawdziwie zrównoważony rozwój…

czytaj więcej
E-book „Hackathony CSR”

E-book „Hackathony CSR”

Publikacje i badania CSR

Pierwszy w Polsce e-book poświęcony hackathonom w kontekście Celów Zrównoważonego Rozwoju został oficjalnie zaprezentowany 24 października 2017 roku podczas UN Day 2017 pt. Healthy planet, healthy people. „Hackathony CSR” to publikacja autorstwa ChallengeRocket.com, której partnerem merytorycznym jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Patronat nad publikacją objął Ośrodek Informacji ONZ w Warszawie.

czytaj więcej

Logistyczne centrum odpowiedzialności – CSR w branży logistycznej

Artykuły eksperckie

Artykuł Tadeusza Joniewicza i Agnieszki Kłopotowskiej ukazał się pierwotnie w publikacji „Logistyczne Marki” 2017. *** Działania z zakresu CSR – społecznej odpowiedzialności biznesu – jeszcze parę lat temu w Polsce przypisywane dużym firmom i korporacjom,  często też mylnie kojarzone przede wszystkim z działalnością filantropijną organizacji, stają się coraz bardziej dojrzałe. W wydanym w marcu 2017…

czytaj więcej
Hotelarze coraz bardziej odpowiedzialni społecznie

Hotelarze coraz bardziej odpowiedzialni społecznie

Laureaci Pióra odpowiedzialności

Artykuł Karoliny Błońskiej otrzymał nagrodę główną w kategorii „Ekspert” konkursu „Pióro odpowiedzialności”. Tekst został nagrodzony za  kompleksowe i merytoryczne podejście do CSR, a także za ukazanie ambicji branży hotelarskiej w zakresie wdrażania tej koncepcji. Pierwotnie artykuł został opublikowany w miesięczniku „Hotelarz”24 listopada 2016.  *** Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (Corporate Social Responsibility) staje się coraz ważniejszym elementem strategicznych działań hoteli w Polsce, bo też…

czytaj więcej