Recenzje Książek (20 materiałów)

CSR i zrównoważony rozwój

Siła współpracy. Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu

Siła współpracy. Relacje przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu

Recenzje Książek

Temat poruszony w publikacji doskonale wpisuje się w dzisiejszą rynkową potrzebę rozwijania współpracy na różnych poziomach i między różnymi sektorami. Autorka – Marta Karwacka zgodnie ze swoimi wieloletnimi zainteresowaniami koncentruje się na charakterystyce relacji przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi, które jeszcze niedawno przybierały przede wszystkim formę transferu pieniędzy z biznesu do NGO’s. Od kilku lat coraz…

czytaj więcej
Sustainability w biznesie

Sustainability w biznesie

Recenzje Książek

Recenzja książki „Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości. Zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania” (autorzy: Wiesław Maria Grudzewski, Irena Krystyna Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz; wydawnictwo: Poltext; rok wydania: 2010).
czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność biznesu – krytyczna analiza

Społeczna odpowiedzialność biznesu – krytyczna analiza

Recenzje Książek

Ukazała się nowa książka o CSR pod wydaniem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. „Społeczna odpowiedzialność biznesu – krytyczna analiza” poddaje CSR krytycznej analizie. Książka powstała po konferencji naukowej „Społeczna odpowiedzialność biznesu – realne zobowiązanie przedsiębiorców?”, która odbyła się 21 czerwca 2010 r. Książka jest pracą zbiorową autorstwa pracowników naukowych i doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej…

czytaj więcej
Zrównoważona energia – bez pary w gwizdek

Zrównoważona energia – bez pary w gwizdek

Recenzje Książek

Fundacja Ekorozwoju wydała polską wersję książki prof. Davida JC MacKaya pt. „Zrównoważona energia – bez pary w gwizdek”. Książka odpowiada na pytania czy możliwe jest zbudowanie trwałego i zrównoważonego systemu energetycznego i jak się do tego zabrać. Książka dostępna jest w wersji online.
czytaj więcej
CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie

CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie

Recenzje Książek

Książka „CSR – doskonalenie relacji społecznych w firmie” autorstwa dr Agaty Rudnickiej wyjaśnia pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności, wskazuje, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.
czytaj więcej