Multimedia (31 materiałów)

CSR i zrównoważony rozwój

Zero waste to nowy styl życia dla firm – komentarz Marzeny Strzelczak

Multimedia

3 lipca br. podczas ogłoszenia najnowszej edycji raportu „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej” odbyła się debata poświęcona zero waste. Udział w niej wzięła Marzena Strzelczak, Dyrektorka Generalna i Członkini Zarządu Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która udzieliła także eksperckiego komentarza na temat trendów oraz działań firm w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego.

oglądaj

Studio Targów CSR – rozmowa z PKN ORLEN

Multimedia

Jak wygląda CSR w PKN ORLEN, jak działa Fundacja „Fundusz Grantowy dla Płocka”, a jak firma współpracuje ze społecznościami lokalnymi? Z Barbarą Tęczą, Kierownikiem projektu z Działu Sponsoringu Społecznego i CSR, czlonkinią zarządu FOB oraz z Arkadiuszem Ciesielskim, Starszym specjalistą w Biurze Prasowym Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN, w Studiu Targów CSR rozmawiała Anita Błaszak z Rzeczpospolita. Rozmowa została…

oglądaj

“Wolontariat pracowniczy – narzędzie dla biznesu czy dla społeczności?” panel FOB podczas Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych

Multimedia

9 września w ramach Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych odbył się panel “Wolontariat pracowniczy – narzędzie dla biznesu czy dla społeczności?” prowadzony przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Przebieg panelu był transmitowany na żywo na Facebooku FOB i jest dostępny do obejrzenia.  W panelu wzięli udział: Izabela Kręgiel, Koordynator ds. Wolontariatu i Komunikacji Wewnętrznej, Fundacja Orange Dorota Borkowska,…

oglądaj

[VIDEO] Kto w firmie ma odpowiadać za CSR? – rozmowa z Ireną Picholą, członkinią zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Multimedia

W odcinku nowego cyklu Deloitte „CMO in Disruption Time” Halina Frańczak, dyrektor marketingu firmy rozmawia z i Ireną Picholą, Lider Sustainability Consulting Central Europe, a jednocześnie członkinią zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W rozmowie poruszają kwestie odpowiedzialności społecznej marek i tego jak zmieniają się oczekiwania rynku wobec producentów i pracodawców.  Czytaj więcej

oglądaj