Wszystkie materiały (812 materiałów)

Wszystkie obszary

Wolontariat pracowniczy – badania i wyzwania w interpretacji badań

Wolontariat pracowniczy – badania i wyzwania w interpretacji badań

Wolontariat pracowniczy rozwija się w Polsce na kilka sposobów. Z corocznego raportu “Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”[1] można wskazać rosnącą skalę zaangażowania wolontariuszy, ich liczbę oraz nowe podmioty wdrażające tę formę zaangażowania społecznego. Jaki więc wygląda wolontariat pracowniczy według dostępnych badań i czy na pewno dane statystyczne pokazują wszystko to, co powinniśmy o nim…

czytaj więcej
Polskie firmy są coraz bardziej odpowiedzialne

Polskie firmy są coraz bardziej odpowiedzialne

Artykuły eksperckie

Różnorodność praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw powoduje, że trudno jest jednoznacznie wskazać, które z nich to zaznaczenie rodzącego się trendu, a które to tylko chwilowa moda i chęć wyróżnienia się. Artykuł Agnieszki Siarkiewicz, pierwotnie ukazał się w specjalnym wydaniu Harvard Business Review Polska, który jest dostępny bezpłatnie na stronie wydawnictwa. Odpowiedzialność społeczna biznesu to złożona i kompleksowa koncepcja zarządzania….

czytaj więcej
Jak zrobić odpowiedzialny prezent?

Jak zrobić odpowiedzialny prezent?

Artykuły eksperckie

Święta to czas prezentów. Nie tylko tych tradycyjnie dawanych i otrzymywanych w gronie rodzinnym, czy wśród znajomych. Prezenty świąteczne to także ważny z marketingowego punktu widzenia sposób na podtrzymanie i zaznaczenie wyjątkowości relacji z kluczowymi klientami, dostawcami i kontrahentami. Jest kilka sposobów na to, żeby rozsyłane prezenty nie stanowiły tylko wykonania budżetu marketingowego ku uciesze agencji reklamowych i ich podwykonawców nadrukowujących nasze logo na kolejnym ołówku, kubku, kalendarzu, długopisie, planerze, notatniku, czy lnianej torbie. Prezent świąteczny może być odpowiedzialny.

czytaj więcej
Biznes we współpracy

Biznes we współpracy

Artykuły eksperckie

Tak brzmi hasło nadchodzących, 7. Targów CSR. Rozumiemy je dwojako. Z jednej strony chcemy pokazywać biznes, który jest otwarty na współpracę. Wspólne przedsięwzięcia, tworzenie partnerstw, otwarcie się na potrzeby, pomysły i propozycje zgłaszane przez otoczenie to esencja społecznej odpowiedzialności. Z drugiej strony jesteśmy przekonani, że współpraca to dobry biznes, który pozwala na prawdziwie zrównoważony rozwój…

czytaj więcej