Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Pierwszą drogerię Rossmann otworzył na początku lat 90. w Łodzi. Do dziś znajduje się tu siedziba firmy, a także największe z trzech Centrów Dystrybucyjnych (pozostałe są w Grudziądzu i w Pyskowicach).
W ciągu minionych 25 lat działalności w Polsce, Rossmann stał się liderem rynku drogeryjnego z prawie 29-procentowym udziałem w rynku chemiczno-kosmetycznym (dane na koniec 2018 r. wg AC Nielsen). Firma posiada ponad 1300, zatrudnia 18.4 tys. pracowników. w ponad 1300. Codziennie zakupy w sklepach Rossmanna robi ponad 770 tys. Polaków.
Nadrzędnym celem Rossmanna jest prowadzenie biznesu w sposób etyczny, przejrzysty i zrównoważony. Kierując się zasadą, że „duży może więcej” ma możliwość wpływania na otoczenie.
Rossmann jest jednym z sygnatariuszy „Deklaracji Polskiego Biznesu na rzecz Zrównoważonego Rozwoju”, wspólnego projektu Ministerstwa Gospodarki, Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmy doradczej Deloitte pn. „Wizja zrównoważonego rozwoju dla polskiego biznesu 2050”. Od 2017 r. Rossmann prowadzi działania na rzecz promocji różnorodności w miejscu pracy, zgodnie z zasadami zapisanymi w Karcie Różnorodności.
Od 2017 r. Rossmann prowadzi program Pomagamy jak umiemy, którego celem jest pomoc organizacjom lokalnym, np. domom dziecka, domom samotnej matki, DPSom i schroniskom dla zwierząt. Ciekawostką jest, że to pracownicy drogerii wskazują komu chcieliby pomóc. Z pomocą klientów, firma od stycznia do listopada gromadzi środki na wirtualnych kontach organizacji, które następnie zamieniane są przez nie na wybrane produkty.
Rossmann zachęca pracowników do zaangażowania, bo są wśród nich osoby, które chcą i mogą robić więcej. Pracownicy firmy Rossman starają się angażować w różne inicjatywy: remonty pomieszczeń, wycieczki z dziećmi, Szlachetną Paczkę, wyprowadzanie zwierząt. Od 2014 r. zaangażowali się w blisko 50 akcji.
Więcej informacji na www.rossmann.pl lub rossmann.pl/pomagamy
Wyniki badania @EIB pokazują, że w ramach przeciwdziałania zmianom klimatu Polakom łatwiej byłoby zrezygnować z podróżowania samolotem niż ze spożywania mięsa, kupowania nowych ubrań, posiadania auta czy korzystania z serwisów #VOD Czytaj więcej ▶️https://odpowiedzialnybiznes.pl/aktualno%C5%9Bci/z-czego-jestesmy-w-stanie-zrezygnowac-by-przeciwdzialac-kryzysowi-klimatycznemu/ #CSRwPL
Już za tydzień Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, wystąpi podczas konferencji „17 trendów. 17 Celów. #Biznes na rzecz Agendy 2030”. Szczegóły: http://odpowiedzialnybiznes.pl/wydarzenia/kampania-17-celow-mobilizacja #CSRwPL #zrównoważonyrozwój #SDGs #GlobalGoals #Agenda2030
Trwa nabór artykułów opublikowanych w 2020 roku, dotyczących odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. #CSR @FOB_Poland https://raportcsr.pl/zglos-artykuly-na-temat-csr-i-zrownowazonego-rozwoju/
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.