Grupa Sanofi

Sanofi jest międzynarodową firmą farmaceutyczną, która jest bezpośrednio zaangażowana w odkrywanie, opracowywanie i upowszechnianie rozwiązań leczniczych zaspokajających potrzeby pacjentów na całym świecie. Ponad 100 000 pracowników Sanofi z całego świata, każdego dnia kieruje się w swej pracy czterema podstawowymi wartościami: szacunkiem, pracą zespołową, odwagą i uczciwością.

Sanofi w Polsce jest zorganizowana w pięć Business Unitów: Diabetes & Cardiovascular, General Medicines, Consumer Healthcare, Sanofi Genzyme i Sanofi Pasteur. Główne obszary działalności firmy w Polsce to: leki innowacyjne, szczepionki, preparaty consumer healthcare CHC (leki bez recepty, suplementy diety oraz dermokosmetyki), leki stosowane w chorobach rzadkich. Sanofi w Polsce zatrudnia obecnie ponad 1000 osób. Jedna z 112 fabryk Sanofi na świecie jest zlokalizowana w Rzeszowie i jest to priorytetowa inwestycja Sanofi w Polsce. W zakładzie produkcyjnym w Rzeszowie, zatrudniającym blisko 300 osób, co roku produkowanych jest 60 mln opakowań leków i kosmetyków, z czego połowa jest eksportowana do 24 krajów w Europie i na świecie. Firma posiada również w Polsce centrum dystrybucyjne w Błoniu. Według danych IMS Health Polska, Sanofi zajmuje jedno z wiodących miejsc w krajowym rankingu największych firm farmaceutycznych.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.sanofi.pl

Informacje od Partnera

29 października 2019

Ruszył cykl animacji „Odpowiedzialny konsument”

25 września Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju rozpoczął kampanię „Odpowiedzialny konsument”. W ramach kampanii upowszechniane są broszury informacyjne i animacje opracowane przez ekspertów Grupy Roboczej ds. Konsumenckich, do której należą przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, instytucji publicznych, firm oraz uczelni.

29 lipca 2019

Jak pokolenie Internetu dba o swoje zdrowie?

Nowe badanie opinii przeprowadzone przez Sanofi dowodzi, że choć trzy czwarte konsumentów z tzw. Pokolenia Internetu (osoby urodzone w latach 1981–1996) deklaruje, że dba o siebie, aby zapewnić sobie dobre zdrowie, połowa pochodzących z tej samej grupy wiekowej przedstawicieli zawodów medycznych uważa, że to nieprawda. Za taki stan rzeczy odpowiada wg. nich brak profesjonalnych informacji jak dbać o zdrowie, z których to pokolenie mogłoby korzystać.

26 czerwca 2019

Rusza kampania Sanofi „Porozmawiajmy, Mamo”

Wydawać by się mogło, że w dzisiejszych czasach potrafimy rozmawiać o wszystkim, jednak nadal tematyka dojrzewania wywołuje poczucie zakłopotania u rodziców, niezależnie od płci. Kampania „Porozmawiajmy Mamo” koncentruje się przede wszystkim na wspieraniu mam w prowadzeniu rozmów z nastoletnimi córkami m.in. o pierwszej miesiączce. Jednak nie zapominamy również o ojcach, ponieważ ich otwarta komunikacja w tej sferze jest bardzo ważną.

Zobacz wszystkie wiadomości od Grupa Sanofi »