AmRest

AmRest Holdings SE jest jedną z wiodących publicznie notowanych spółek restauracyjnych w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem sieci La Tagliatella, Bacoa, Sushi Shop, Blue Frog oraz KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 2100 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 25 krajach.

Historia AmRest rozpoczęła się w listopadzie 1993 roku od otwarcia pierwszej restauracji Pizza Hut na wrocławskim Rynku. Dziś prowadzimy lokale największych światowych marek w Europie oraz Azji. W 25 lat zbudowaliśmy prężnie działającą, międzynarodową spółkę, z unikalną kulturą organizacyjną.

Sukces AmRest nie byłby możliwy, gdyby nie ludzie: pełni pasji do jedzenia, rozwoju i otoczenia. Prowadzimy nasz biznes w oparciu o Naczelne Wartości, które definiują podejście do partnerów, gości oraz siebie samych. Naszym głównym celem jest „Bring Fun to Life!”, a realizujemy go poprzez tworzenie radosnego miejsca pracy. U nas pracownicy mogą się rozwijać, mają realny wpływ na organizację i pracują w przyjaznej, inspirującej atmosferze. Naszych pracowników cechuje niezwykła empatia i pozytywna energia, dlatego zachęcamy ich do dzielenia się radością z innymi. Ich zaangażowanie społeczne to najbardziej szlachetny wymiar jednej z Naczelnych Wartości – „Zobowiązanie Wobec Ludzi”.

Jesteśmy świadomi wpływu, jaki mamy na otoczenie. Wiemy, jak ważne jest zarządzanie w sposób odpowiedzialny, dlatego od 2015 roku realizujemy strategię CSR AmRest. W firmie prężnie działa program wolontariatu pracowniczego. Za pośrednictwem Konkursów Grantowych nasi pracownicy mogą wcielać w życie indywidualne pomysły na pomaganie. Realizujemy też cel strategiczny – wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży – poprzez partnerstwo strategiczne w SIEMACHA Spot, wyjątkowej placówce wsparcia dziennego, zlokalizowanej w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Czujemy się odpowiedzialni również za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy program zapobiegający marnowaniu żywności na dużą skalę – Harvest, dzięki któremu miesięcznie ok. 15 ton jedzenia trafia na stoły najbardziej potrzebujących osób w 5 krajach.

Więcej informacji o zarządzaniu w sposób odpowiedzialny w naszym wydaniu znajduje się w Raportach Zrównoważonego Rozwoju Grupy Kapitałowej. Zachęcamy wszystkich do lektury – to świetna okazja, aby poznać bliżej naszą firmę i przekonać się, jak wiele się u nas dzieje: Raport Zrównoważonego Rozwoju AmRest.