AmRest

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza siecią ponad 1700 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Austrii, Czechach, Słowacji, Słowenii, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Niemczech, Chinach oraz na Węgrzech.

Ponad 1700 restauracji w 16 krajach, 7 globalnych marek i prawie 40 000 pracowników –
w AmRest każdego dnia wchodzimy w relacje z setkami tysięcy interesariuszy. Skala naszego biznesu wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, dlatego od 2015 roku w firmie realizowana jest strategia CSR.

Historia AmRest rozpoczęła się w listopadzie 1993 roku od otwarcia pierwszej restauracji Pizza Hut na wrocławskim Rynku. Dziś prowadzimy lokale największych światowych marek, m.in. KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w kilkunastu krajach Europy oraz w Chinach. W 25 lat zbudowaliśmy prężnie działającą, międzynarodową spółkę, z unikalną kulturą organizacyjną.

Sukces AmRest nie byłby możliwy, gdyby nie ludzie: pełni pasji do jedzenia, rozwoju i otoczenia. Prowadzimy nasz biznes w oparciu o Naczelne Wartości, które definiują podejście do partnerów, gości oraz siebie samych. Naszym głównym celem jest „Bring Fun to Life!”, a realizujemy go poprzez tworzenie radosnego miejsca pracy. U nas pracownicy mogą się rozwijać, mają realny wpływ na organizację i pracują w przyjaznej, inspirującej atmosferze. Więcej na http://www.careerredefined.com/

Szybkie tempo wzrostu biznesu stwarza nieograniczone możliwości rozwoju dla naszych pracowników. Nie wyznaczamy jednej ścieżki kariery, każdy może określić ją sam, a firma wspiera go konkretnymi narzędziami. W AmRest funkcjonuje bogaty system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, programy rozwojowe (AmRest University, AmRest College), a także AmBiblioteka, pełna najważniejszych branżowych pozycji. Flagowym programem AmRest jest „Spread Your Wings” („Rozwiń skrzydła”), którego celem jest odkrywanie predyspozycji i zdolności przywódczych pracowników. Do tej pory ponad 1200 osób pozytywnie ukończyło indywidualny plan rozwoju i objęło w firmie nowe stanowisko, również poza granicami kraju.

Nasi pracownicy są pełni empatii i pozytywnej energii, dlatego zachęcamy ich do dzielenia się radością z innymi – ich zaangażowanie społeczne to najbardziej szlachetny wymiar jednej z Naczelnych Wartości – „Zobowiązanie wobec ludzi”. Jesteśmy świadomi wpływu, jaki mamy na otoczenie. Wiemy, jak ważne jest zarządzanie w sposób odpowiedzialny, dlatego od 2015 roku realizujemy strategię CSR AmRest. W firmie prężnie działa program wolontariatu pracowniczego. Za pośrednictwem Konkursów Grantowych nasi pracownicy mogą wcielać w życie indywidualne pomysły na pomaganie. Realizujemy też cel strategiczny – wspieranie rozwoju dzieci i młodzieży – poprzez partnerstwo strategiczne w SIEMACHA Spot, wyjątkowej placówce wsparcia dziennego, zlokalizowanej w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Czujemy się odpowiedzialni również za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy pierwszy w Polsce projekt zapobiegający marnowaniu żywności na dużą skalę – Harvest.

W tym roku opublikowaliśmy pierwszy w historii Raport Zrównoważonego Rozwoju. Zachęcamy wszystkich do lektury – to świetna okazja, aby poznać bliżej naszą firmę i przekonać się, jak wiele się u nas dzieje: Raport Zrównoważonego Rozwoju AmRest.

Więcej o nas możesz poczytać na www.amrest.eu i www.amrestnews.eu.