Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
W corocznym konkursie Raporty Społeczne przyznawane są nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Celem inicjatywy jest promocja i upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach.
Równie istotne jest zaprezentowanie szerokiemu gronu odbiorców najlepszych raportów, społecznych. Daje to możliwość poszerzania wiedzy społeczeństwa na temat tego, czego należy oczekiwać od odpowiedzialnej firmy i jak angażować się w jej działania, jako pracownik, dostawca czy mieszkaniec najbliższego otoczenia. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2007 roku. Organizatorami projektu są Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte Polska.
Konkurs skierowany jest do podmiotów mających swoją siedzibę na terenie Polski, których raporty dotyczą działań w naszym kraju, i które zostały wydane w języku Polskim. Raporty firm i organizacji pozabiznesowych są oceniane oddzielnie.
W konkursie nagradzane są raporty firm oraz raporty organizacji pozabiznesowych.
Raporty oceniane są biorąc pod uwagę ich trzy podstawowe aspekty: kompletność, wiarygodność oraz komunikację.
Przejdź na stronę Konkursu, by dowiedzieć się więcej
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.