Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
W roku jubileuszu Forum Odpowiedzialnego Biznesu odbyła się 5. edycja konkursu dla dziennikarzy i ekspertów piszących o CSR. Nabór do konkursu trwał w dniach 12 stycznia – 28 lutego 2015 roku.
Podobnie jak latach ubiegłych w konkursie obowiązywały trzy kategorie: artykuł prasowy – media elektroniczne, artykuł prasowy – media drukowane, artykuł ekspercki – media elektroniczne i drukowane. Teksty musiały ukazać się w 2014 roku i swoim tematem dotyczyć społecznej odpowiedzialności biznesu. Wyboru zwycięzców dokonali członkowie jury konkursu, którzy kierowali się kryteriami:
Do konkursu zgłoszono w tym roku 60 prac. Jury zdecydowało się nagrodzić spośród wszystkich nadesłanych prac osiem publikacji w trzech kategoriach:
Nagroda główna: Michał Jasiński za tekst „Zaklęty krąg nędzy” (Rzeczpospolita, 22.11.2014);
Wyróżnienia: Paulina Wilk za tekst „Sen o idealnym mieście” (Tygodnik Powszechny, 20.07.2014); Jacek Babiel za tekst „Dobra praca to lekka praca, czyli motywowanie godnościowe” (Benefit, 1.06.2014); Paweł Oksanowicz oraz Paweł Rabiej za tekst „CSR nie umarł, ale wymaga redefinicji” (THINKTHANK, 26.11.2014);
Wyróżnienia: Magdalena Krzysztofik za tekst „Ile naprawdę kosztował mundial?” (csr.forbes.pl, 27.07.2014); Marcin Giełzak za tekst „Pepsi Refresh: przeszłość i przyszłość pewnego złudzenia” (wethecrowd.pl, 1.06.2014);
Nagroda główna: Marzena Winczo-Gasik oraz Maria Zakrzewska za tekst „O dialogu z pracownikami >>po polsku<<” (Personal Plus, 1.06.2014);
Wyróżnienie: Radosław Wywiał, za tekst „Compliance…, czyli co?” (Rzeczpospolita, 26.11.2014);
Wyboru najlepszych prac dokona jury w składzie:
[przeczytaj REGULAMIN]
Celem konkursu „Pióro odpowiedzialności” jest propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu, zwiększenie zainteresowania dziennikarzy i ekspertów tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło 31 marca podczas ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki”.
Źródło: informacja własna.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.