Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Konkurs dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności” ma na celu propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), a także zwiększenie zainteresowania dziennikarzy tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Zapraszamy do udziału w 3. edycji konkursu.
Konkurs dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności” ma na celu propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), a także zwiększenie zainteresowania dziennikarzy tą tematyką i podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 55 artykułów. Zgłaszającymi były firmy, dziennikarze oraz organizacje pozarządowe.
W kategorii artykuł prasowy w mediach drukowanych, zwyciężyła publikacja „Moda na pomaganie” autorstwa Marcina Dzierżanowskiego opublikowana w magazynie Coaching. Przyznano także wyróżnienia dla Honoraty Krzyś z periodyku „Strategie Biznesu” za artykuł „Nowoczesne rozumienie korporacyjnego CSR”, dla Anny Zych z Trybuny Górniczej, za publikację „CSR moda czy oczywistość” oraz dla Jacka Pawlickiego za artykuł „Szwed w piekle ciuchów” opublikowany w Gazecie Wyborczej.
W kategorii artykuł ekspercki jury przyznało trzy wyróżnienia, dla artykułu „Wzorcowe zachowania” opublikowanego przez Roberta Srokę z Accreo Taxand, dla artykułu „Zrównoważony rozwój podstawą budowy wartości przedsiębiorstw” autorstwa Łukasza Makucha z PwC oraz dla publikacji „Zrównoważona produkcja, zrównoważone produkty, zrównoważony świat?” przygotowanej przez Barbarę Szczęsną-Makuch z GoodBrand&Company.
W kategorii artykuł prasowy w mediach elektronicznych, w tym roku, nie przyznano nagród ani wyróżnień.
– Cieszymy się, że nasz konkurs z roku na rok zyskuje większą popularność i stał się stałym punktem na mapie wydarzeń. Zwiększa się liczba dziennikarzy oraz ekspertów podejmujący tematy społecznej odpowiedzialności biznesu, także tych trudnych, kontrowersyjnych. W niektórych mediach temat ten zagościł już na stałe – podkreśla Mirella Panek-Owiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Uczestnikami Konkursu mogli być profesjonalni dziennikarze prasowi oraz osoby, które nie są dziennikarzami, ale w codziennej pracy zajmują się CSR-em. Do Konkursu można było nadsyłać artykuły prasowe opublikowane w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. w kategoriach:
Do Konkursu można było nadsyłać nieograniczoną ilość artykułów tematyką związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu opublikowanych w okresie od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. Warunkiem przystąpienia do Konkursu jest zgłoszenie artykułów od 2 stycznia do 28 lutego 2013 r. Prace konkursowe mogą być zgłaszane przez samego autora tekstu, zespoły redakcyjne, organizacje pozarządowe lub firmy. Zgłoszenie obejmuje wypełniony formularz zgłoszeniowy dostępny w formie elektronicznej oraz skan artykułu prasowego (PDF) lub internetowego (printscreen i PDF) z podaniem daty publikacji i numeru pisma/portalu, w którym został opublikowany. Przyjmujemy prace jedynie w języku polskim.
Wyboru laureatów Konkursu dokona Jury Konkursu w składzie:
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.