Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Konkurs dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności” ma na celu propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), a także zwiększenie zainteresowania dziennikarzy tematyką CSR oraz podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie.
Jury Konkursu
Wyboru laureatów Konkursu dokonuje Jury Konkursu w składzie:
Kryteria oceny prac konkursowych
Uroczyste wręczenie nagród nastąpiło w dniu 31 marca 2011 r.w trakcie ogłoszenia Raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki”.
Laureatką konkursu w kategorii „Prasa” została Magdalena Krukowska, dziennikarka magazynu Forbes, nagrodzona za artykuł „Oto spółki, którym należy się respekt”. Wyróżnienie otrzymały Agnieszka Janas z miesięcznika Press, za artykuł „Inwestować w swoich” oraz Katarzyna Klimek-Michno z Dziennika Polskiego za artykuł „Szczęśliwi rodzice, zadowolona firma”. W kategorii „Internet” Jury postanowiło nie przyznawać nagrody głównej, ale wyróżniło Grażynę Raszkowską z Rzeczpospolitej za artykuł „Jak wielki biznes łamie prawa człowieka”. Nagrodę główną w postaci statuetki oraz dyplomy za wyróżnione prace wręczył Przewodniczący Jury – prof. Maciej Mrozowski. Poniżej mogą Państwo obejrzeć relację z wręczenia nagród, które odbyło się 31 marca 2011 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.