Zarządzanie różnorodnością w Rossmann

15 lipca 2017

Firma Rossmann, sygnatariusz Karty Różnorodności wydała „Raport Odpowiedzialności Społecznej 2015-2016”, w którym przedstawia kluczowe aspekty i najważniejsze wydarzenia ostatnich dwóch lat z perspektywy swojej działalności, a także ogłasza strategiczne zobowiązania na najbliższe lata. W raporcie zawarto także informacje na temat podejścia do zarządzania różnorodnością w firmie.

– Wydając raport, nie robimy tego z konieczności, nie spełniamy żadnego narzuconego nam obowiązku – po prostu chcemy i możemy się pochwalić tym, co robimy: dla klientów, pracowników, partnerów biznesowych, lokalnych społeczności – komentuje publikację Marek Maruszak, Prezes Zarządu.

W najnowszym raporcie można przeczytać m.in. o podejściu firmy do zarządzania etyką i różnorodnością, o tym, jak dba o pracowników oraz o tym, jak stara się ograniczać zużycie energii w placówkach lub optymalizować procesy logistyczne, by redukować negatywny wpływ na środowisko. W publikacji znalazły się także informacje o działalności społecznej firmy.

Treść raportu i listę  strategicznych zobowiązań oparto na dotychczasowej analizie działań oraz na wyzwaniach, jakie stoją współcześnie przed biznesem zgodnie z Agendą na Rzecz Zrównoważonego Rozwoju, jednogłośnie przyjętą przez 193 państwa członkowskie ONZ we wrześniu 2015 r.

[POBIERZ RAPORT]