Henkel Polska partnerem #MiesiącRóżnorodności

5 maja 2020

Mamy przyjemność poinformować, że partnerem #MiesiącRóżnorodności jest firma Henkel Polska. Inicjatywę wspierają także patroni i patroni medialni, którym bardzo dziękujemy za wsparcie w promowaniu tematyki różnorodności i budowania włączających miejsc pracy.

W odpowiedzi na sytuację wywołaną pandemią koronawirusa, coroczny Ogólnopolski Dzień Różnorodności przenosi się do sieci i przybierze formę Miesiąca Różnorodności – cyklu wywiadów oraz eksperckich wystąpień poświęconych wyzwaniom związanym z przyszłością rynku pracy, pełnieniem ról opiekuńczych czy mierzeniem poziomu zaawansowania firmy w zakresie zarządzania różnorodnością.  Materiały ukazywać się będą przez cały maj w mediach Karty Różnorodności.

Miesiąc Różnorodności otwierają wystąpienia Marzeny Strzelczak, dyrektorki generalnej Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynującego Kartę Różnorodności w Polsce oraz Doroty Strosznajder, dyrektorki działu komunikacji korporacyjnej w Polsce i krajach bałtyckich i pełnomocniczki ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska. Firma Henkel jest partnerem Miesiąca Różnorodności.

– Obecna sytuacja i związane z nią wyzwania unaoczniły, jak ważne jest zadbanie o to, abyśmy rynek pracy budowali w oparciu o takie wartości jak empatia, solidarność oraz otwarcie na potrzeby różnorodnych pracownic i pracowników. W ramach Miesiąca Różnorodności wraz z ekspertami i ekspertkami ze świata nauki, mediów oraz biznesu przyjrzymy się wyzwaniom, które stoją przed firmami oraz całym społeczeństwem, zwłaszcza w kontekście pracy przyszłości i łączenia obowiązków zawodowych z prywatnymi, związanymi np. z rolami opiekuńczymi, porozmawiamy także o tym, jaką rolę spełniają i mogą spełniać w przyszłości nowe technologie, wreszcie chcemy dotknąć szerszego kontekstu zmian społecznych i tego, co dziś znaczy etyczna firma – zapowiada Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna i członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

– W Henklu od bardzo dawna polityka różnorodności jest wpisana w strategię biznesową firmy a rozwiązania typu WLB obowiązywały u nas na długo przedtem, zanim wprowadzono unijną dyrektywę w tej sprawie w 2019 r. Jednak w obliczu pandemii także nasza firma z dnia na dzień stanęła przed ogromnym wyzwaniem, jakim była konieczność błyskawicznego przeorganizowania pracy biura, działu sprzedaży oraz zakładów produkcyjnych. Zadanie było jedno – zapewnić bezpieczeństwo zarówno ludziom jak i biznesowi firmy. Henkel został partnerem tego wyjątkowego Miesiąca Różnorodności, bo od tego, jak podejdziemy do zmian i wyzwań, które przynosi nam DZIŚ zależy wiele aspektów naszego jutra – mówi Dorota Strosznajder, dyrektorka działu komunikacji korporacyjnej w Polsce i krajach bałtyckich, pełnomocniczka ds. odpowiedzialności społecznej w Henkel Polska.

Dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców i odbiorczyń materiałów przygotowywanych w ramach #MiesiącRóżnorodności wspierają także patroni i patroni medialni inicjatywy realizowanej w ramach Karty Różnorodności. Dziękujemy za wsparcie!

Organizator Miesiąca Różnorodności: Forum Odpowiedzialnego Biznesu w ramach Karty Różnorodności

Partner Miesiąca Różnorodności: Henkel Polska

Patron Karty Różnorodności: Rzecznik Praw Obywatelskich

Opiekun Karty Różnorodności: Orange Polska

Patron Miesiąca Różnorodności: FISE

Patroni medialni Miesiąca Różnorodności: POLITYKA, Forsal.pl, PRoto.pl, IMM, RynekPracy.org, EkonomiaSpoleczna.pl, CR Navigator, ngo.pl

Hasztag: #MiesiącRóżnorodności